• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-01 23:18:04 följande:
    Inte mer än 20g kalorier?? Jisses! Förstår att du känner dig lite dålig. Men cred till dig
    Nej inte kalorier din galning, då skulle jag vara näst intill död. 20 g kolhydrater, det är något helt annat
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:19:28 följande:
    Jo, lite bättre tack Om jag får skratta lite innan jag somnar så går det bättre. Alltså är mitt "botemedel" mot herr Å. några roliga youtubeklipp på Parlamentet, helt med Robert Gustavsson
    Ja, samma här, lite avbrott i tankarna så går det bättre. Jag försökte kolla på en film efter att jag pluggat färdigt som heter Ninja Assasin. Stängde av efter halva, den var så jäkla blodig och ilsken. Blev arg och ilsken själv och fick hög puls så det var INGEN bra film att se innan läggdags.

Såg du mitt klipp m norrmannen som pratar japanska innan?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:20:25 följande:
    Oups, sorry, jag menade just kolhydrater (jooo det gjorde jag!)
    Okej, om du gjorde det så heter jag Bond, James Bond.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:22:06 följande:
    Oki Men var har allt fett satt sig? Ah, så den bilden är en månad gammal? Alltså är du några kilo tyngre nu. Hur mycket vägde du idag?
    Hur vet du att jag väger mig varje dag? Vilken konstig bild ni har av mig nu... Men alla får väl ha sina egenheter, jag väger mig och gillar att banta - so what!

Jag trodde jag skulle närma mig 100 på morgonen nykissad, men det gick inte. Nykissad morgonvikt utan kläder är nu 93 kg. Eftermiddagsvikt MED kläder är 96,någonting kg. Men det är morgonvikten som räknas.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:29:11 följande:
    Från John Blund, till Mr. Sandman, till Herr Doktor till James Bond. Inte illa Allsidig och helt enkelt PERFEKT!
    Hm, enligt vad du o Mandi skrev igår så tror jag du föredrar långa Poliser...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:32:57 följande:
    Jag har inte alls förutsatt att du väger dig varje dag. Jag tänkte att eftersom du började med din bantning idag så vägde du dig innan du satte igång Men vad bra att du inte nådde 100kg. Eller? Då behöver du ju inte banta så mycket.
    Men jag ville ju väga 100 Fast jag hinner inte fortsätta upp till 100 nu för då hinner jag inte bli av med det innan sommaren. Usch, jag låter ju helt extrem nu, det är jag inte, lovar! Men jag tycker det är lite roligt och så är det som det är nu...

Hur går det själv?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:35:13 följande:
    Men poliser är bara fantasi. Men du är på riktigt
    Puss o tack!

Kom direkt på denna:

"Emma, hon finns bara i fantasin, men hon är fin, tänker Kalle"
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:38:09 följande:
    Ja, ni fick en storm som hette duga! Men blev det mest regn eller fick ni också snö? Hhahah, så du hittade också "ponnyn" i situationen? Ponny = att hitta något positivt i varje negativ situation, enlig Sedek. Din ponny var att Loppan fick frisk luft
    Verkar som att min historia fastnade

Man kan hitta sin Ponny lite överallt{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:40:11 följande:
    Jahaa, du ville väga 100 för att experimentet skulle bli fullkomligt? Aja...det var väl kanske bäst att det inte blev så. Då slipper du nog anstränga din kropp mer än nödvändigt. Själv går det inte så bra Men jag försöker fortfarande att disciplinera mig.
    Det sitter i huvudet, inte i vilken metod eller vilken mat man äter. Du måste hitta din Ponny i att äta rätt, för att använda en nyligen använd liknelse.

Tillexempel:
    Om någon hotade med att tortera någon du älskar om du inte gick ner i vikt, då hade du gått ner i vikt, jag lovar.
    Där är jag, om jag inte går ner nu, då kommer jag aldrig att få köra de bilarna som James B kör...{#lang_emotions_innocent} (Bara som ett exempel, det är inte så i verkligeheten)

Länka samman en stark smärta med det beteende du önskar ändra.
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-01 23:44:17 följande:
    Jag vet, jag är en MVG-mupp
    Du är en sån där smart som bara får MVG "sådär" utan vidare ansträngning?

Så tolkar jag en MVG-mupp i alla fall
Svar på tråden Tråddödare forts....