• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-28 23:14:38 följande:
    Var Jung religiös?
    Jag har för mig att han var psykolog
  • Sedek

Jaha, känner mig nöjd och går faktiskt och lägger mig nu snart

Det är ju måndag i morgon, ska ut och flyga i veckan, plugga, jobba, träna och dessutom börjar min dietplan i morgon 1 mars Borde dokumentera min kroppshydda nu egentligen, hm... kanske ta fram kameran och fota lite Och så var den knäppa versionen av mig tillbaka. Kanske lika bra att jag går och lägger mig, så man inte ställer till med nått menar jag.

• Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 23:19:55 följande:
    "Jung anser att människans religiösa del tillhör hennes psykobiologiska utrustning" Jag vet vem Jung var
    Klart du vet, men din fråga var lite rolig, så jag passade på att svara nu när min humor är på topp...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-28 23:22:15 följande:
    Men va tusen sitta här och svamla om att gud ska hjälpa en förlåta.. ehhhh.. Jag tror inte på gud, så jag behöver ett riktigt råd.
    Ah, skulle kunna skriva ett timslångt inlägg här. Men det är väl tanken som räknas, eller hur? Jag måste sova, i alla fall försöka sova...

Kort:
    Att förlåta i sig själv är svårt, om man då med hjälp av en subjektiv tro på en.. äh, hittar inte orden. Att din önskan om att förlåta, "fortplantar" sig ut i det kollektivt omedvetna och drabbar den du vill förlåta så kommer det leda till att du lättare faktiskt kommer att kunna förlåta. Shit vad rörigt och beskrivet med fel ord på ett konstigt sätt... Men det är sent, måste skylla på nått.

Jädrans vad dåligt skrivet, ska jag skicka eller inte.. hm... "posta inlägget" trycka eller inte trycka, det är frågan... Skulle Scratchy se detta skulle han sätta sig på en buss och åka hit och försöka sig på att slänga runt mig som i de där youtubeklippen. Försöka är ordet eftersom jag har svårt att tro att han fixar det när jag väger dubbelt så mycket som honom. Men you get the point antar jag{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    DamnCat skrev 2010-02-28 23:31:10 följande:
    Sorry om jag pajar stämningen. Men det där ville jag verkligen påpeka i tråden. Sen får vi se på vilket sätt vi "löser" detta.
    Varför här?
Svar på tråden Tråddödare forts....