• Sedek

Tråddödare forts....

Nä nu lägger jag mig innan ni börjar kommentera mitt överintelligenta inlägg som ingen kommer att förstå.

Godnatt på er

Puss och kram till er som vill ha

• Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-28 23:35:00 följande:
    Tack vännen!! Är jag dum som krånglar till det för dig?
    Phu, inga påhopp alltså

Natti natti
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 23:36:21 följande:
    Jag tar emot det eftersom jag är i behov av pussar och kramar just nu. Guten nacht!
    Då får du en extra kram av mig, dessutom varm och väldigt nära.

Godnatt!
  • Sedek

Ah, loggade ut och kom på att jag skulle posta ett klipp som snurrat i huvudet på mig under dagen.

Visst är det fint

• Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 23:53:34 följande:
    Nej.
    Gör ett nytt försök, detta är verkligen bra:

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-priority:99; color:blue; mso-themecolor:hyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
    ">

• Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-01 11:42:08 följande:
    VIlken natt vi haft.. sonen har ramlat ur sängen 2 ggr och haft 1 mardröm, han inte mer än somna förrän han var lessen igen. Kan säga att det blev väldigt trångt i min säng tillslut, ommöblerat i sovrummet blev det oxå. Nä, vi sover inte om nätterna.. ska man göra det.
    Du får väl köpa en större säng helt enkelt
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-01 20:30:15 följande:
     För mig personligen så kan jag förlåta utan att glömma.
    Sååå du har kontakt med de högre makterna

Vaddå "för mycket gud" eller vad du skrev innan...?
  • Sedek

Jaha, jag tar väl min Gud och gör nått annat då. Ses lite senare...

Svar på tråden Tråddödare forts....