Ja, tydligen, hahah! Det dåliga med ponnyn (ja, jag har även lätt för att hitta det negativa i det positiva) är att jag tänker på en rosa My Little Pony
Fast det var inte så svårt på Barn- och Fritidslinjen... Jag var sjukt skoltrött, jag kan ångra det ibland, men antar att jag har pluggat nåt på högskolan inom tio år eller så. Min mamma började plugga till jurist när hon var 32 och blev jur kand vid 38 (hon läste på halvfart för att kunna jobba halvtid också.) Nu fyller hon snart 48 och arbetar som frilansande jurist med hög timpenning och är knuten till en redovisningsbyrå. Jag är jättestolt över henne och inser att jag kan ta det rätt lugnt också. Lillebror fick förresten sin fasta anställning bekräftad idag Han fyller 28 och har pluggat helt sjukt länge och är inte riktigt klar med examensarbetet innan han får sin Bachelor of Science och ingenjörsgrad eller vad det kallas i Elektroteknik.
Just det, minns att du nämnt din mamma innan! Det är imponerande faktiskt.
Så har du bestämt vad du ska bli när du blir stor då?
Fast pizza är ett område jag inte vill röra. Även då jag höll på att gå ned i vikt åt jag pizza en eller två gånger i månaden utan att det påverkade mig det minsta. Så jag vill jättegärna fortsätta med det (även om det var ca. en månad sen jag åt restaurangpizza). Du får släppa ut Bmod så mycket du vill, jag kommer att undvika det så mig gör det inget
Du kommer att påverkas undermedvetet, sublimt.. Watch out!
Fast ponnyn i det hela är väl att jag kanske kommer att lära mig nåt nytt Den pizza du kommer att äta kommer att vara Grandiosa va? Ingen restaurangpizza alltså?
Jo, fettopizza från kroaterna här ute på lokalkrogen