Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ;)

Hann komma in och träffa er ikväll. Skickade iväg killarna för en stund sen och måste va vaken till 24:00 så jag kan ge lillskit nattvällingen.

Då väl gå er på nerverna tills dess.

Hunnit sakna mig?..............( Inbillar mig att ni har gjort det ) :p

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-03-13 22:54:36 följande:
    Japp!Trodde du stod mitt i packningen!
    Nopp, har packat klart, lagt in väskorna i bilen, vaxat från topp till tå... .....duschat....diskat...städat...haft gäster...lagat mat....klippt håret på storpojken.....så nu sitter jag här nöjd och belåten..{#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 22:56:24 följande:
    Roses, hej igen! Känner du dig stressad nu?Velour, och en tom mage är inte bra. Eller att vara trött. *skyldig*
    Nej, har gjort allt som ska göras. Har vatt vaken sen 7 imorse och gjort allt som ska göras. Lägenheten är rent och lyser av renhet...packat klart så ikväll är jag på bättre humör. ;)

Hur är det själv? Allt väl?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-13 22:59:07 följande:
    Ja, saknar verkligen. Men vi har honom på Facebook.
    ?...Äh....trodde ju att...?!...Kram? {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:00:04 följande:
    Roses, vad effektiv du varit! Du kanske har några präktgener ändå? *vill ha* Ja jag är väl inte på topp. Men har dövats lite av chokladkalorierna Vad hände förresten med Issie?
    Ja, jag kan misstolkas rejält om man ska döma mig enbart från det jag visar här på FL.   Är inte så tokig som jag ser ut.

Jag klarar inte av en smutsig lägenhet när jag kommer hem från en resa så jag tvättar och skrubbar så allting ser fint och rent ut när jag kommer hem.

Vad är det som har hänt med dig då? Varför nere?.......Choklad hjälper alltid. Är beroende av Kexchoklad. Gööööööött. :)
  • I Blackrose I

Jag skrämde bort Sedek. {#lang_emotions_embarassed}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-13 23:07:17 följande:
    Roooooooooooseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!Hej hej hej hej hej hej hej hej!!
    Jag som väntade och se när du skulle "se" mig. ;)

Hej aziz. Varför är du lessen?
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:09:21 följande:
    Roses, jag vet inte. Sörjer väl avsaknaden av präktgener Allt känns så mycket enklare med en städad lägenhet, efterhållen kropp, mat i magen och utsövd och socialt rastad. Jag brister väl på alla områden och har därför ingen energi till att jobba mig upp till en tillfredsställande nivå vilket alltså blir en ond cirkel och ändlösa beklaganden.... puh
    Vet du, jag var likadan när jag var hemma med min äldsta son. För min del så var det en spegel i kompisen lägenhet som först fick mig att inse hur min kropp såg ut sen var det en scenarie i en kappahl-affär som var droppen. Tror att var och en måste komma till den punkt där man helt enkelt inte orkar se sig själv...då får man sån energi att fixa till allt. Det var så för mig i alla fall.

En städad lägenhet är inte hela världen, social umgänge har du ju hittat här nu, hunger kan man få stopp på med vad som helst....Fokusera dig på din kropp om det är det som får dig att må dålig då har du bara en sak att fixa.

Lycka till.
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-03-13 23:12:22 följande:
    klart du är saknad vännen!
    Är faktisk uppriktig glad för din skull att du mår bättre. Det är inte rolig och gå runt och må skit.

Kram.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-13 23:17:48 följande:
    Jag har sett dig för längesen, men min FL är så seg så när jag svarar så har ni hunnit skriva några sidor
    Det är lugnt aziz. Lova att komma upp till Stockholm när jag kommer tillbax så jag får träffa dig?!
Svar på tråden Tråddödare forts....