Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:21:13 följande:
    Ja det blev ju lite enklare så! Ska fundera på tipset. Tack Men hur såg ditt liv ut innan? Var det inget annat som var rörigt än kroppen?
    Hur menar du?

Jag är inte städgalen, är inte förtjust i mat ( Äter allt som finns som kan få stopp på hunger ), brukar inte låta gubben reta upp mig, har delat uppgifterna här hemma, det han ska göra är hans problem....gör han det fine....gär han inte det i tid så slösar jag inte bort energi att tjafsa och ha mig...Vad finns det mer som kan va rörig? Barn är barn.....om din lille gnäller för mycket, ge honom mat och byt på honom, fortsätter han att gnälla sätt in öronproppar. Nej, vardagslivet brukar inte få mig ur balans. Mådde skit för ett tag sen men det var inte vardagslivet som var bovet.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-13 23:26:47 följande:
    Ska försöka När lyfter planet från Arlanda?
    Kvart över 14. Men eftersom jag har problem så kommer vi va där 3 timmar innan så jag kan checka in i lugn och ro.

Det värsta är att vi kommer va framme 24:00 och kommer inte va framme vid hotellet förrän 01:00. Känns lagom kul.
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:28:02 följande:
    Roses....så du hade bara en sak att ordna helt enkelt?
    En stoooooooooor sak runt 40kg. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-13 23:31:05 följande:
    Men bäst att vara på säkra sidan och vara där i tid.Men vad sent ni kommer fram! Hur många stopp har flyget egentligen?
    Inga men det är 3,5 timmes tid-skillnad därav tiden.
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-03-13 23:30:32 följande:
    du får dricka drinkar på planet och slappna av... kommer gå bra!
    Det skulle ju se bra ut..dricka drinkar med lillskit i famnen. Kan ju i och för sig ge honom lite så han tuppar av. ( Anmäll mig till soc ) {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    * Häller en hink kallt vatten över Sedek så han kommer till liv. Har en känsla att han har svimmat. * {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:37:11 följande:
    Jag tror att jag skulle få en otrolig kraft och stolthet om jag gjorde mig av med mina närmare 30 ovälkomna kaloribomber. Det kanske är helt rätt att börja där! Som i peppboken "Gör EN sak annorlunda".Roses, hur länge tog det och hur mycket försvann? Och hur?
    Det tog mig 2år och bli av med 40kg. Gick upp 50kg under graviditetet och efter förlossningen fanns 40kg kvar. Jag ändrade om matvanorna. Började äta äckliga-grönsaksmat, åt onyttigt 1Dag i veckan, tränade på gym 3 gånger per veckan, tog trappor istälet för hiss, gick till tunnelbanan och till jobbet istället för att ta bilen. Det går....börja smått. Köp kort på friskis&svettis, finns ju i Hbg nära kullagatan i nån bakgata där som jag inte kommer ihåg namnet på. Dom har otrolig bra gruppträning där du kan ta med lillen också.
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:40:51 följande:
    Brukar han svimma?
    Nja....*Biiiiipp* ;)
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-03-13 23:39:47 följande:
    äh, du har ju semester! lillen med!
    Ja, nu när du lägger fram det så....Han kommer göra oss tokig imorgon *Puh* Han är som en virvelvind och 6 timmar på flyget....shoot me.

Kan man ge en två åring stark sprit?!
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-13 23:45:53 följande:
    Tack...
    U welcome. ;)

Kommer snart tillbaka.
Svar på tråden Tråddödare forts....