Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-05 23:04:50 följande:
    1:a tråden: 7355 inlägg (Sedeks ska vara sist men jag kan inte läsa det, snacka om att döda tråden!) www.familjeliv.se/Forum-5-98/m45083217.html 2:a tråden: 9030 inlägg (JA tar död på den genom att prat om vädret ) www.familjeliv.se/Forum-5-98/m47535064-903.ht... 3:e tråden: 3451 inlägg på 16 dagar -jo, nog är det mer drag här!
    På samma sätt som jag dödar alla samtal
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-06 00:05:46 följande:
    Ser att det råder lite förvirring ifråga om min hemvist. Jag bor egentligen i Mölndal. Här i huset jag är nu finns det ingen chans att det blir tråddödarträff. Mölndal ligger inte i Skåne utan i Västra Götaland, sitter ihop med Göteborg.
    Jag som trodde det låg i Norrland, som allt annat norr om Hallandsåsen.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-06 00:31:53 följande:
    Fan grabbar! Vad ska vi göra med träffen egentligen? Seriöst.. Jag tycker att vi skiter i det
    Neeej, men kan vi inte vänta lite till så man kanske kan spara till en reskassa och så kan vi grilla också?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-06 00:39:21 följande:
    Vill du också bli min FB-vän?
    Ja, men det är väl klart?! {#lang_emotions_flower}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-06 00:45:38 följande:
    Menar du resa på sommaren? Jag vet inte jag....
    Kanske inte så långt fram, men till påsk eller åtminstone före midsommar?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-06 00:49:13 följande:
    Det låter ju visserligen jättebra, men jag vet inte hur min ekonomi kommer att se ut då, även om det bara är fyra-fem månader framåt... Hade du tänkt att vi skulle träffas hos dig
    Hehe, ja, det funkar säkert, men då blir ju min son och sambo också med?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-06 01:02:02 följande:
    Okeeej då, de fåååår vara med. Nä, men jag skämtade. Jag hade gärna velat fixa träffen här där jag bor, men jag vet inte hur det blir.. Förresten, FB är den seegaste sajten jag vet!
    Ja, jag hatar när den buggar, samma sak med denna ljuvliga sida Jättekul att se dig irl, du ser jättebra ut!!! Lite som jag trodde också
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-06 01:06:17 följande:
    Har ni träffats irl?
    Åh, märk ord va! Jag menar att se hur hon ser ut irl. Är det du som är med på bild på hennes sida? Han som sitter på ryggen med fötterna släpandes i marken?
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2010-01-06 01:07:53 följande:
    Åh, märk ord va! Jag menar att se hur hon ser ut irl. Är det du som är med på bild på hennes sida? Han som sitter på ryggen med fötterna släpandes i marken?
    Och, ja, jag är medveten om att det blev en märklig formulering där, så jag ska nog ge upp mina försök att kommunicera skriftligen för idag och gå och lägga mig. Imorgon kommer det ett gäng FL-mammor med tillhörande barn och fikar här, så vi har tagit ett allvarligt tag i städandet idag och kommer fortsätta imorgon, så jag måste ju ha utvilade organ
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-06 01:14:02 följande:
    Ja, det är Mr. Scratch som är på bilden
    Hehehe, men gulle då
    Kan man inte chatta med dig på FB?
    Velour skrev 2010-01-06 01:12:51 följande:
    Okej! Sov så gott och ha det så roligt imorgon. Godnatt och trådkram
    Tack, ska försöka

Trådkram!
Svar på tråden Tråddödare forts....