Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-06 12:57:49 följande:
    Ja, J hjärtar A har jag lagt till Nu har jag: *Midka *J hjärtar A *Fiona *Scratchy *Isnogood tror inte det var nån mer....
    Ni får gärna lägga till mig, ni hittar mig på Velours logg Jag hittade bara Isse igår och skickade förfrågan.
    Nu kommer strax mina gäster och jag måste sätta på mig ansiktet och väcka Loppan Vi hörs sen!
  • Jagbyttenick

Hej, nu har jag fikat färdigt, och ÄR helt färdig också Ni är nu mina FB-vänner också Nu ska jag försöka vila en stund och äta upp min väninnas goda muffins som hon bjöd på

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-06 23:47:04 följande:
    Hade ni roligt idag?
    Ja, men gud vad trött jag var efteråt. Tre "glada" pojkar på ca 20 månader och en lite större pojke på tre år som "lekte" tillsammans, medan tre glada mammor som inte hade träffats på länge försökte föra en diskussion
    (Sambon och katten gick och gömde sig i sovrummet )
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-07 00:13:05 följande:
    Vore jag där skulle jag ge dig en fet smäll rakt i ansiktet på dig så du kom till sans igen!
    {#lang_emotions_djavulsk}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-07 00:15:20 följande:
    Jo, men det är sant att jag skulle göra så! Kanske inte så började blöda, men tillräckligt hårt för att han skulle komma ihåg det.
    Hahaha, och han hade säkert bara vänt och gått ut i köket och tagit sin jäkla macka också
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-07 00:17:53 följande:
    Det skulle han faktiskt Han vet att han behöver lite stryk.
    Han är ju bara en spoling som borde veta hut ja.
Svar på tråden Tråddödare forts....