Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-07 09:20:28 följande:
    Häpp, nu är det promenad som gäller! J hjärtar A, puuuuusss och krraaaam!!
    Vad duktigt, jag funderar allvarligt på att krypa tillbaks ner i sängen och tvinga upp sambon istället, trots att det är snart två timmar sedan jag gick upp är jag fortfarande så trött att ögonen går i kors Hatar denna trötthet!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-07 09:20:28 följande:
    Häpp, nu är det promenad som gäller! J hjärtar A, puuuuusss och krraaaam!!
    Puss och kram såklart
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2010-01-07 16:46:03 följande:
    Nej, jag är här, men du hann logga ut imorse. Jag har varit här nästan hela dagen....
    Nu är jag här en stund igen iallafall Njuter av ensamheten; sonen och sambon är i affären, en av få stunder denna ledighet jag fått vara helt ensam, och det är som balsam för själen
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-07 22:26:11 följande:
    Men var du tvungen och hitta nån yngre? Dumma dig :p Nej, jag är snart 30.
    Vi är nog lika gamla då Fyller 30 nästa gång jag med
    Polly S skrev 2010-01-07 22:28:08 följande:
    låter iofs lite läskigt att visa blod!
    Ja, så noggranna i granskningen behöver vi nog inte vara

Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen, förutom de fyra timmar jag sov mitt på dan... Känns tungt nu, orkade inte ens spela Super Mario. {#lang_emotions_undecided}
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-07 22:33:24 följande:
    Mmmm.. Jag var ursnygg som gravid men vad hjälpte det när jag inte kunde gå ut och visa mig för jag hade så ont... Vad är en hormonring? Synd ifs att du hatar din kropp eftersom den antagligen producerar det näst bästa i ditt liv men vad hjälper det nu när det är som jobbigast...
    Samma här, smärtan var man inte beredd på. Har aldrig känt mig så vacker som jag gjorde då dock
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-07 22:59:41 följande:
    Freud var ett pervo ja! Men jag tror tyvärr att han har lite rätt i just detta fall..
    Att du också är ett pervo? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-07 23:04:15 följande:
    shit kommer du ihåg sånt? jag tror jag säger/skriver fel ofta!
    Åh herregud ja! Jag tolkar allt snuskigt också och börjar skratta åt folk som är helt allvarliga och menar nåt mycket oskyldigare än jag tänker mig
Svar på tråden Tråddödare forts....