Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-08 00:05:14 följande:
    Jag är säker på att det är kört..han har ju känslor för en annan tjej.
    Kraaam {#lang_emotions_flower}
  • Jagbyttenick

Nä, visst är det typiskt? Jag borde också sova, men som sagt, att sova fyra timmar mitt på dagen är inte så smidigt... Och sen så hatar FL mig som vanligt, för om jag citerar så kan jag inte posta mina inlägg {#lang_emotions_yell} Och inte ens då ibland... Nu provar jag med annan webläsare och ser om det hjälper.

• Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-08 17:09:07 följande:
    Min dag har varit toppen. Jobbade lite, träffade trevliga arb kamrater, när jag slutat åkte jag och shoppade (tidigare en favorit, nu oftast belastning) och hittade utekläder till lillen!!! 800 kr fattigare bagav jag mig hem och nu sitter jag här som värsta lyxfrun och väntar på att han gjort maten klart... Kunde inte vara bättre!!!!
    Vad kul att du har haft en så bra dag! {#lang_emotions_cool}
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-08 18:29:13 följande:
    jag tror ärligt talat jag måste hitta ett annat yrke. vi har jobbat 2 dagar och jag har en klump i halsen när jag tänker på jobbet. jag älskar undervisningen men hatar den dåliga stämningen, samt alla andra uppgifter som bara läggs på. några tips på vad man kan bli när man blir stor..? fan.
    Det är inte bara så att du hade mått bättre med samma uppgifter fast på en annan arbetsplats? Kraaaaam {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_cheers}
    Och fråga inte mig vad jag ska bli när jag blir stor, har bara hängt kvar på mitt jobb i snart 10 år, utan att veta om det är det här jag vill göra
Svar på tråden Tråddödare forts....