Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Ord blind skrev 2010-01-08 19:21:17 följande:
    *spammar tråden lite*
    Vinkar {#lang_emotions_sunny}
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-08 20:33:52 följande:
    Har du också kommit till 10år på jobbet...? Jag har det precis likadant!!!
    Man bara flyter med liksom! Min mamma började inte plugga till jurist förrän hon var 32, så jag kanske kan göra något liknande
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-08 20:38:31 följande:
    okeeej... Jag är 37.. vad ska jag skylla på? Visserligen pluggade jag i totalt 4 år för att komma dit jag är idag men nu då??? Harva på här i nästan 30 år till.... not! Måste hitta något annat men jag vill inte utbilda mig i ca 4 år till för att få ungefär samma lön igen.
    Men kan du inte hitta en annan inriktning eller arbetsplants?
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-08 20:41:41 följande:
    Gokväll Vad händer här då? Mina gäster har precis gått och jag tänkte få min kvällsdos av FL ;)
    Inte mycket, jag har sovit hela dagen och läser ikapp mina trådar, tills sambon kommer och kräver tillbaks datorn åtminstone Ska eventuellt se någon film senare. Inglorious Basterds funderar jag på, vad tyckte ni andra om den?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-08 20:43:55 följande:
    Arbetsplants Jo, växter är något vanligt på arbetsplatser vet du
    Jajajaja, märk ordpolisens ord nu bara, ni får vara glada att jag kan posta här öht!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-08 20:48:29 följande:
    Jag fick ont i min tå! Kan jag vara gravid?
    Ja, och jag ser att det är en flicka i min spåkula!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-08 20:55:44 följande:
    Jag har ont i hela vänstra foten. Då är det väl dags och föda för min del eller hur? ;)
    Ja, nu är det nära
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-08 20:54:06 följande:
    Jag har städat för femtielfte gången. Har sovit en stund. Bråkat här på FL. Varit nere i stan och köpt ett par skor. Äntligen :) Hittade ett par Shepherd skor för 600kr. Såå glad hehe. Annars inte mycket. Försöker få tiden att gå till på söndag då mina älsklingar äntligen kommer hem.
    Jag hittade ett par billiga Adidasar så att jag slipper gå i högklackat i sandlådan med sonen
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-08 20:56:42 följande:
    Tjooo khahar (istället för bruushaan) (det är nog dags att börja översätta lite) "Khahar = syster" Dr. Jekyll/Mr. Hyde? Menar du när du blandar lite svenska med persiska?
    Ja, ni kan ju lära oss andra persiska (om det är det ni talar? ) men uttalet blir kanske svårt?
Svar på tråden Tråddödare forts....