Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-08 20:58:34 följande:
    OOOja! Det är nog tvilllingar du väntar!
    Grattis till nr
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-08 20:59:12 följande:
    "Adidasar" Vilket sött uttryck!
    Ja men orka skriva Adidas-skor :-P
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-08 21:00:36 följande:
    Jopp det kan vi göra om du vill. Både fula och mindre fula ord, så du har att välja bland beroende på humör
    Ja, svordomar kan ju vara bra
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-08 21:03:44 följande:
    Åhhhh, snälla snälla säg att du är svensk. Please, please så jag får hoppet tillbax. Om jag utan att överdriva säger att du nog är 4/5:e (svensken?) som har skrivit/sagt rätt språk så förstår du vad jag menar.
    Jag är svensk
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-08 21:04:48 följande:
    Jag kan ju börja med ett ord som kan användas som svordom. Om du känner till nån som heter Ann och du en dag blir arg på henne, så kan du helt enkelt bara fortsätta att säga Ann till henne då Ann på persiska betyder bajs.
    Fast det visste jag redan
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-08 21:01:20 följande:
    Joo, det är klart att det går att hitta inriktiningar men det innebär studier och ev lån.... Därför måste jag tycka att det är "värt" det. Har gett mig själv 5 år att fundera så jag har inte någon panik!!
    Jag vet, måste ju studera om jag vill jobba med annat. Eller jag vet inte hur attraktiva mina icke-akademiska kunskaper är på arbetsmarknaden, jag är faktiskt duktig på det jag gör.
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-08 21:01:25 följande:
    Bra. Inte rolig och gå i sandlådan med högklackar. Gör oooont men åt andra sidan så är man ju så snygg med högklackar så vad gör man?
    Inte ont kanske, man man sjunker ner och vinglar värre än vad lilleman gör Behöver ju inte ge de andra föräldrarna en anledning att ringa soc
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-08 21:10:13 följande:
    DET FINNS HOPP ÄN
    Har haft en del klasskompisar från ert hemland, så jag fuskar lite Jag bor i ett invandrartätt område och min son är en av få helsvenskar på sin förskola. Jag tycker inte man ska snacka så mycket om integration utan istället "lead by example".
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-08 21:11:45 följande:
    Aha, I C. Jag är uppväxt där nere då jag jag vet hur det ser ut i Malmö.
    Du känner kanske till Kroksbäck?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-08 21:08:07 följande:
    Jo, men hon vet att vi pratar persiska eftersom jag förut skrev att jag är iranie. Sen bor hon i Malmö. Jag menar, kom igen, MALMÖ...fullt av blattar inkl. iranier
    Inte hela Malmö, vissa områden har färre än 5% invandrare och vissa har färre än 5% helsvenskar, något jag inte gillar med min älskade stad!
Svar på tråden Tråddödare forts....