Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-10 13:15:53 följande:
    Finns det? Nääääää, skojar du? Vi skulle få söka visum från början men när vi sökta visum så fick vi avslag för att vi var JU IRANIER. Så vi överklagade till domstolen i Iran och där fick vi rätt att vi var iranier och borde få iranska papper/pass men så var det lillens namn det var fel på *suck* Fick överklaga igen till domstolen i Iran och tydligen har dom tagit beslut i veckan att "icke muslimer" inte behöver gå efter namn-reglerna som gäller för alla andra så nu är våra papper/pass klara och ivägskickad till oss. Glad. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    *skakar på huvuet för att vi har så pinsamma människor och regler i landet*

Men skönt att ni fick NÅN rättighet iallafall! Jag ska nog konvertera till kristendomen så att jag också kan räknas som icke-muslim i mina papper. Skulle kännas så skönt att få den stämpeln raderad!!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 13:16:39 följande:
    Inte det blekaste aning men gissar på romani ( Gipsy? ) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Maybe! Fattar inte vad jag tryckte på som gjorde texten så stor, men aja..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 13:16:44 följande:
    Haha.. gillar du att smälla ballonger, jag tycker det är så jobbigt med höga ljud. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jo, det ju ingen fröjd för örat, men efter varje kalas känns det så skönt att få smälla alla ballonger som ligger överallt!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 13:20:43 följande:
    Fast det finns några som har hjärtat på rätta sidan också annars hade vi inte haft våra papper nu. Tyvärr kan du inte. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag vet, man kan hitta några snälla därute.

Vadå'ra? En gång muslim (PÅ PAPPER) alltid muslim? Det ska väl gå att göra nåt åt skiten? Jag vet att väldigt många iranier konverterar till antingen kristendomen eller zoroastrismen.

Men aja, jag presenterar ju mig ändå som ateist för jag har helt andra åsikter om religion..
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 13:22:59 följande:
    Velour:Kolla på denna. Jag får femtielva mail från mina vänner och det här fick jag för nån dag sen. Skit kul. :)
    ">

" target="_blank">

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad charmigt! Gillade hans gher!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 13:25:48 följande:
    Ja, en gång muslim på papper alltid muslim. Tyvärr. Du kan inte konvertera från Islam till nåt annat. Förbjudet. Jo, det finns iranier som konverterar till andra religioner men i deras iranska papper står det fortfarande muslim. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nu känner jag mig evigt smutsig...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 13:26:11 följande:
    Jo det är det, men jag brukar klippa sönder dom.. det låter inte så mycket då. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du menar att du klipper sönder dem vid "inblåsningsdelen" så att luften mest pyser ut?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 13:27:32 följande:
    Ja, han dansar ju skit bra. Min pappa har aldrig lärt sig dansa. Han dansar som en levande jesus på kors om du förstår hur jag menar. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Lite stelt med andra ord.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 13:28:44 följande:
    Äh, det är väl vad du känner inners inne i ditt hjärta inte vad som står på en bit papper. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Känner mig som de judar som fick ett serienummer intatuerade i armen och som de måste bära med sig så länge de lever. De känner sig som judar eftersom de är judar, men de blir ständigt påminda om nazismen.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 13:29:46 följande:
    Mmmmm...Står rakt upp med armarna isär i 180grader och vrider på handledet. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahha, ja, jag kunde se det framför mig. Det är typiskt våra män
Svar på tråden Tråddödare forts....