Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-10 22:07:45 följande:
    Jaja, madame predik. :)Jag menar ju inte bokstavligen. Är bara på det humöret för tillfället. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Har inte du sett min gloria jag har över huvudet? Såhär ser jag ut i verkligheten:

{#lang_emotions_innocent}

Fast inte lika "blurry"

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:08:09 följande:
    Mmm.. nu sover han. Stackarn, han hade passat på att äta chips medans jag sov så han led nog inte dirket. Är så trött så jag ska snart lägga mig i sängen tänkte jag. Fick ta Theralen innan så det var nog det som däckade mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nej, ska du också sova nu? Äsch...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 22:08:14 följande:
    Det tror jag att jag har skrivit längre bak i tråden! Helt ärligt, innan jag visste om din profil.Tror jag gissade på ENFJ
    Jaså, gissade du på det? Var det därför du blev förvånad över I:et?

Tyckte du att jag var extrovert? För det är väl det E står för?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:14:44 följande:
    Snart, är helt väck.. sååååååååå trött. Men jag gör det för vår skull, du behöver oxå komma i säng tidigt idag så du orkar sitta uppe med mig resten av veckan. Vi får passa på att sova nu när Scratchy ändå jobba.   Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Tack för omtanken

Naaw, Scratchy...{#lang_emotions_cry}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 22:14:58 följande:
    Söka karriär inom kloster som nunna kanske? Då får du ha oskyddad sex med pastor utan att det ses som synd. Det du.....Roses får en spark i rumpan av sig själv för att hålla tyst om religion resten av kvällen. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad du har sex på hjärnan då!

Jag har faktiskt aldrig haft sex med en religiös person...{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:15:51 följande:
    Ska gifta mig med Sedek så fort jag dödat Scratchy.. Det har Vellan sagt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Japp! Sen gör du en liten mordturné bland resten av männen här på FL.-D
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 22:17:18 följande:
    Då hade jag ju egentligen bara fel på E:et då!NFJ stämmer väldigt bra överens med dig, som jag känner dig. Egentligen stämmer nog också I bättre överens med dig också, det får vissa lösa trådar att försvinna och en del frågetecken rätas ut.
    Det tror jag med, att I:et stämmer bättre. Jag är absolut inte lika extrovert som t.ex. dig. Fast man ska nog inte helt gå efter dessa kombinationer när man ska bedöma en person. Igenklien (felstavning med flit, om du undrade)

Kom på nåt roligt! Kan man göra som en matchmaking och se vilka kombinationer som passar ihop? Som man kan göra med stjärntecken ungefär.
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 22:21:32 följande:
    Hmmm... Lite skönt att höra. Vi går på utredning och ska få "domen" på onsdag om hur lilleman mår (eller hur man ska uttrycka det). Jag räknar nästan dagarna nu för jag vill få detta överstökat så vi (läs jag, gubben är inte den funderande typen... ) kan gå vidare och hjälpa honom isf att fundera så förbannat på vad det är...
    Det är ju inte mycket kvar Skönt att ni inte gör en höna av en fjäder. Det är helt tvärtemot hur jag är Men mest när det gäller min son.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 22:22:01 följande:
    Har jag? Eftersom det är tabu för dom flesta människor älskar jag att skoja om det och se hur folk ändrar ansiksfärg. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahha, ja det har du och väldigt mycket Sexsexsexsexsex..

Men det är bara kul att skoja om tabulagda ämnen, så länge det inte handlar om folk som har råkat illa ut eller dött på olika sätt.

Hörde ett s.k. skämt för ett tag sen som fick mig att må rätt dåligt. Såhär går det:

"Vad är det som cyklar och cyklar och aldrig kommer fram?
    Svar: Engla"

Skitdumt och riktigt sorgligt och jag kan för allt i världen inte förstå hur man är funtad om man skrattar till det där.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 22:23:27 följande:
    Du får ge dig ut på en missionsresa så ska du se att det ordnar sig
    Men det roliga blir ju om jag fortfarande håller mig icke-religiös för då känner jag nog mer av hur det är att sexa till det med en religiös. Men då får jag inte utbrista "gud" om jag ska hålla mig icke-religiös..Fan, får komma på nåt ord som jag får utbrista...*tänker*
Svar på tråden Tråddödare forts....