Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Nu måste jag göra mig iordning, kanske äta nåt litet och sen hämta lillen från dagis.
    Sen är det plugg som gäller. Kanske ses ikväll. Ha det gott!

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 13:27:50 följande:
    Nähä.. nu ska vi till apoteket. Se yo later! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ha det så bra! Kram!
  • Velour

Har "pluggat" och håller på att laga mat till lillen. Ni då?

Isse, beklagar verkligen!

• Velour
    Roses skrev 2010-02-10 17:33:30 följande:
    Inget viktigt, skrivit i krig-trådet och väntar på lillasyster.Han sjönk nåt grovt idag. Så lågt gjort av honom men tanke på allt smuts man kan hitta i Islam. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Skrev han nåt särskilt idag eller läste du allmänt igenom hans inlägg?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-10 17:34:27 följande:
    Nej, det är alldeles för många som vill gifta sig med mig den här veckan. Du får snällt ställa dig i kö... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Hur lång tid får varje brud med dig för att du ska skilja dig och ta dig an nästa brud?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 17:36:09 följande:
    Förutom att städat, lagat mat och fick ut mamma för första gången så hon får gå på promenad.   hon var så glad när hon orkade gå några meter utan att tappa andan. Alltid nåt. Men detta ville jag inte skriva i samma inlägg som árárs-mening. Min älskade mamma ska inte va i samma inlägg. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad skönt
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 17:40:47 följande:
    Om du orkar läsa hans inlägg gör det. Han tog upp zartoshtiernas begravningsceremoni och menade att det var det som smutsigt/fel med oss och fel enligt Islam. Att eftersom zartoshtierna ville fortsätta med detta så var det det som var skälet till att många flydde till Indien. Jag har för övrigt skrivit 5 inlägg idag. Om du lära dig lite historia läs dom. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Det om att lägga den döde högt upp på ett torn eller liknande och låta gamarna äta upp liket? Tja, det var väl inte helt ovanligt förr i tiden, men nu har man ju slutat med det.

Jag skrev ett kort inlägg bara..har just nu ingen större ork eller lust att lära mig nåt. Måste spara utrymmet i hjärnan till mina egna studier
  • Velour

Nu måste jag gå till IRL-sysslorna. Ha det gott!

Roses, beställ pizza

Kram!

• Velour
    Polly S skrev 2010-02-10 17:45:15 följande:
    hej trådvänner! jab är födkylb! *tycker synd om sig själv och snyter sig -IGEN*
    Hej!

Nä, vad synd. Det är nåt som går nu. Både min mamma och min son har fått feber. Jag hoppas att åtminstone jag klarar mig då jag måste plugga och plugga inför tentan nästa vecka

Krya på dig!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 17:50:06 följande:
    Mmmm...Inte exakt så som du beskriver det men hur som helst så förbjöd ( Reza shah ) ceremoniet 1920. Äh, med tanke på alla hemskheter man kan hitta i Islam så borde en árár hålla käft när det kommer till religion men som jag har sagt innan är OFF-knappen på så är det kört. Lycka till med studierna. Kram.
    Jaha, så det höll på ända till 1900-talet? Visste jag inte.

Naturligtvis ska han helt enkelt hålla käft. Han kastar så mycket sten i glashus. Om man slår upp ordet hemmablind så hittar man nog honom som förklaring.
Svar på tråden Tråddödare forts....