Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-10 22:39:55 följande:
    Ja? Och? Muckar du?Tyvärr ingen brorsa jag kan skrämma dig med.   Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag muckar alltid gräl även om jag har den där glorian!

Men hade jag varit kille så hade brorsaskrämsel funkat. Nu är jag tjej så..
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 22:43:16 följande:
    Iof har du rätt. Vill givetvis lilleman det bästa men som det är behöver han hjälp när han börjar skolan.Röka.... Å, ljuva last! Saknar det ibland men kommer aldrig börja igen (hoppas jag)!!
    Jo, jag förstår och jag hoppas att ni får den hjälp som ni önskar till lilleman.

Så du är f.d. rökare? Hur länge rökte du och hur länge har du varit rökfri?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:44:13 följande:
    Hoppsan! Men då måste jag stå för det jag har skrivit. Hur är du funtad människa?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:46:58 följande:
    Jag har ju inte kommit i säng än.. Men måste försöka komma i säng i vettig tid i kväll.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag menar efter kl. 24!
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 22:50:17 följande:
    Personligen tycker jag att det skulle vara väldigt intressant att vara med och se reaktionen på den djupt religiöse när Velan skriker Gggggöran Person (Person sägs mycket snabbt).A: personen reagerar inte (jag håller på att dö av skratt men vill inte störa)B: extremt tyst och lätt förnärmad min och Velans upplevelse är över.... (jag håller andan för pinsamheter tycker jag är mycket jobbiga! )Vad tror du?
    Försöker du få mig att avsky sex för resten av mitt liv, kvinna?!? Göran Persson?!?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 22:52:30 följande:
    Nu har kärringen gått hem. OCH maken fick köra henne hem. Hans skuldighet. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    VA?? Har hon varit där ända fram tills nu?
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 22:52:54 följande:
    Från 20-30 = 10 år. Marlboro light menthol. Händer ibland att jag fortfarande kan känna vad otroligt bra det skulle sitta med en cigg. Men! Det går fort över.
    Ah! Vad duktig du har varit som kunnat hålla dig ifrån skiten. Men om det blir en tråddödarträff så är vi några som blossar. Hoppas det inte påverkar dig så värst.
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 22:54:04 följande:
    Skyll på Mandi!Det var hon som börja'!!!
    Ni är alla lika skyldiga! Så det så!

Jag kommer att skrika Griiiiiiiiiiiis.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 22:54:20 följande:
    Ja. Dukat fram åt frukost också. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Frukost? Det är ju natt!
Svar på tråden Tråddödare forts....