Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-10 22:57:02 följande:
    Känner mig som värsta mamman/frun när hon håller på så där..... Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag lider med dig. Verkligen, det gör jag! Jag kände precis samma sak. O fy! Vet inte vad mer jag kan säga, men beklagar att du har en sån häxa som svärmor!!

Hur gammal är hon?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 22:57:43 följande:
    Och du tror inte att det dödar lite av hans lust? Få höra att han är gris? Om han är djupt troende muslim skulle det kanske inte vara att rekomendera....Gurka? Den var lite kul den med.
    Notera en sak hära, kära Midka...Jag kommer aldrig, ALDRIG, någonsin i hela mitt liv att ha sex med en muslim. ALDRIG! Och jag struntar i hur snygg, snäll, fin, gentleman, småtroende, på papper-muslim han än är. Never ever!

Så, nu är det avklarat så då kan jag svara på nästa frågar. Nja..inte gurka..men jag kanske kan utbrista några vokaler så blir det bra
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 22:58:36 följande:
    Nej! Nej!Jag har inte mot det och jag blir inte lockad så det är helt lungt.
    Phu! Å andra sidan så kanske du inspirerar OSS lite
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 22:59:57 följande:
    Ifall det är närmre döden så lipper hon leja någon gevärsman....
    You read my mind
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 23:00:02 följande:
    Tyvärr har hon födelsepapper så jag kan inte direkt säga att hon är asgammal men om jag inte har fel så är hon närmare 60 nåt. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Det var ju inte så mycket. Men varför är hon i Sverige för? Kan hon inte bo i Iran nåt mer?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 23:01:40 följande:
    Bra fråga.. *skyller på att jag är trött* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Bra svar. Då kan vi gå över till nästa ämne! Vad har du ätit för mat ikväll?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 23:02:37 följande:
    Nehej då, jag är kvar. Ni skriver ju som en hel hönsgård! Hinner inte med. En kort sväng på toa och så har jag missat 354 sidor
    "Hönsgård" Kuckelkuckel. Vad hade du förväntat dig i ett rum fullt av tjejer?

Din sväng på toa var inte så kort heller. Hoppas toastolen inte sprack!
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 23:03:08 följande:
    Du är så begränsad! Vidga dina vyer och du kanske blir överraskad av vad du kan finna....!!!
    Jag är bara begränsad i mitt val av män och det får jag vara. Så det så!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 23:07:19 följande:
    Velour:#11743 så får du skratta lite. :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag vet

Som skärp...
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 23:07:41 följande:
    Det finns ganska många muslimer om jag uppfattat saken rätt så .... Vem vet vad hon kan finna om hon öppnade upp lite....
    Nej fy..det är på senare tid som jag har "stängt"..Jag har inte alltid varit så, men jag har funnit att det gynnar mig att jag låter blir vissa
Svar på tråden Tråddödare forts....