Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-10 23:35:12 följande:
    Ja ungefär så."När spriten går in går vettet ut brukar man säga." Men jag säger er:"När pricken jämte ditt nick blir grön går vettet ur."
    Och "genom sig själv känner man andra" som en fortsättning på din sista mening, helt riktat mot dig.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 23:38:02 följande:
    Fast "hög moral" var en riktad peek till Velour Såg du vellan, HÖG MORAL har jag, såg du!!!
    Nej, jag såg inte hög moral hos dig..var? *undersöker Sedek*

Du kan inte peeka mig Inte lika bra som jag kan peeka dig iallafall{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 23:38:46 följande:
    Jag vet.. Tror inte det är många som ser oss eller som varit här som skulle tro att vi lever på socialbidrag. Fast jag brukar välja att kalla mig ekonomisk och inte snål. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men jag menade tvärtom, eller mer som du själv skrev nyss, ekonomiskt Man lever efter sin budget.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 23:40:24 följande:
    Och hur i hela världen ska jag tolka detta?
    Att ditt vett åker ut när pricken jämte ditt nick blir grönt.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 23:44:46 följande:
    hahahahahahahahahaha 2-0 VelourJag ger mig nu, måste lägga mig. Ska iväg på kundaktiviteter och kommer tillbaka på fredag kväll.Tack för ännu en uppfriskande kväll!
    Naaaw...

Ha det så trevligt! Godnatt!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 23:51:11 följande:
    Puss biatch.. ska du med och sova nu eller, du kan få massera mina fötter igen om du vill. Du vet vart jag finns i så fall.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag vet var du finns och därför undviker jag dig, just för att du tvingar mig att massera dina fötter

Men kram och godnatt på dig!!
  • Velour

Klockan är tio över tolv och ingen Scratchy i syne...

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-11 00:14:20 följande:
    Tillbaka en kort sväng - glömde att kolla en grej.Nu lägger jag mig på riktigt, natti natti
    Eeeh...okeej..borde jag bli orolig för dig?

Godnatt...
  • Velour
    upyours skrev 2010-02-11 01:17:51 följande:
    Hahahha vad roliga ni är i den här tråden! Jag tror att ni snart får byta rubrik till nåt annat istället. Sextråden är nog mer passande.
    Skit också! Jag hade hoppats på att jag skulle slippa dig i den här tråden. Det här är liksom en fristad för mig
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-11 14:04:01 följande:
    Men mina söta vänner, Språkpolisen gråter av detta missbruk av språket! Det heter pik och pika!!! Dvs med betydelsen "gliring, elak kommentar". Inte nån jäkla svengelska där ni blandar in "att kika".
    Förlåt! Det är Sedeks fel! Borde hålla mig borta från felstavare för annars trillar jag dit snabbt
Svar på tråden Tråddödare forts....