Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-10 23:20:51 följande:
    Ok då.. Banan har jag aldrig varit så förtjust i, brukar göra med vinduvor och kiwi. Så jag är lika snål jag. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hmm..vindruvor och kiwi har jag aldrig funderat på. Kiwi är inte min favoritfrukt och inte vindruvor heller. Så jag håller mig till banan och apelsin/klementin.

Ska vi bilda snålgruppen?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 23:20:54 följande:
    Ja just naken (nu rodnar jag igen).Du vill ju inte ha religösa män så...
    Nä och hade jag velat ha religiösa män så hade jag nog valt en med lite högre moral
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 23:21:47 följande:
    Du för att han vill se någon naken överhuvudtaget?Jag för att han vill se Roses naken? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hhaha, inget av dessa alternativ.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 23:22:19 följande:
    Sedek lille: Inlägg #11772. Ni andra. Natti natti. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Good night and sleep tight!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 23:24:01 följande:
    Byter ämne och säger grattis till numret
    Vadå'ra?

Tack!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 23:24:59 följande:
    Haha.. japp, fast egentligen är jag inte snål.. lägger mina kläder på kläder och skor istället.  *dumma mig, borde bli mer snål egentligen* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du menar att du lägger dina pengar på kläder och skor, eller? *förvirrad*

Nej, att bara välja två frukter gör ingen snål egentligen. Vadå, måste man fylla skålen med alla världens frukter eller? Såklart inte!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 23:25:31 följande:
    Moral, på FL?Du måste skämta.
    Nope!

Menar du att vi på FL är omoraliska, låga varelser eller?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 23:25:32 följande:
    Va inte så hård mot honom, han är ju snart skild eller yrar jag?Jag har alltid varit sånt. Snack skadar ingen.....uppfostran av iranska föräldrar kanske ändå har satt sina spår trots allt? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag är väl inte så hårt mot honom Fast det beror på hur han tar det också.

Uppfostran? Hörrudu du...det där kan man vända på till din nackdel{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 23:32:52 följande:
    Ja.. givetvis, fattar du väl.. inget att bli förvirrad över.. *suckar högt*Fast egetligen är jag snål, med allt annat för att kunna skaffa det jag vill ha till hemmet eller för att kunna köpa kläder till mig och sonen när vi behöver. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men oj vad snålt
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 23:33:29 följande:
    Vaddårå? Jag har hela tiden sagt att jag respekterar mitt religion, mina föräldrar, mina förfäder men ingenstans har jag sagt att jag har accepterat detta. Respektera och Acceptera har två olika betydelser. Nej, natti natti nazi. Puss på dig fröken prydd. Kommer i framtiden att kalla dig för Fröken Prydd. :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jaja...blablabla (som Scratchy säger)

Sov så gott nu och ta hand om varandra, du och din man. Kramkram!
Svar på tråden Tråddödare forts....