Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-11 14:45:28 följande:
    Ja så går det när Velour spelar ( Husmor ).
    Fast det var Sedek som först använde det ordet, sedan jag. Och husmor är inte det rätta ordet. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 14:41:58 följande:
    Hej guys Vad händer här då? Jag mår inget vidare idag.
    Varför det? Har det nåt att göra med svärmorsincidenten igår?
  • Velour

Roses, strunta i mitt inlägg nr. 11852!

Nu måste jag gå och göra lite sysslor. Ha det bra alla och kram!

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-11 15:47:23 följande:
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Och nu kommer invandraren i mig fram igen. Vad betyder att vara omständig?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 15:55:12 följande:
    Innan jag går.....Har kommit på en smeknamn åt dig:Tant Ena.Vi hade en urgullig tant som granne för nåt år sen som  hette Ena. Grejen var bara att hon var områdets polis. Skulle peka och dömma varenda unge på gården. Så Välj mellan Tant Ena eller Fröken Prydd. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men fan, då måste ju alla andra brudar i den här tråden också vara pryda Jag är bara den ende som visar det genom att påminna vissa om vissa saker
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-11 16:40:23 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article6586996.ab Är det här ni är idag Roses och Velour? Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Jätte jättesynd att jag inte var där! Jag har många gånger velat uttrycka min bitterhet JUST i ambassadområdet.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-11 16:40:03 följande:
    Äntligen någon som uppmärksammar den... trodde aldrig någon skulle reagera... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Jag uppmärksammade den, men jag lät bli att reagera för jag är snäll!{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Velour skrev 2010-02-11 18:12:37 följande:
    Jätte jättesynd att jag inte var där! Jag har många gånger velat uttrycka min bitterhet JUST i ambassadområdet.
    Jag har också släkting(-ar) som blivit mördade av regimen, för att de trotsade och vägrade leva under diktatur.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-11 18:16:00 följande:
    hej tråden! snubig ocg trödd. *sveper en mugg te*ni då?
    Hej Prosit!

Har du varit tvungen att jobba i det tillståndet?

Jo, här är det OK. Idag hade vi en föreläsning om genus, vilket var skoj, även om jag har läst om det tidigare. Men genus i pedagogikkursen skiljer sig märkvärt mot genus i sociologi. Det blev många skratt och många irritationstillfällen då vissa feminister verkligen är rabiata som fasen! Men men..det var kul iaf.
Svar på tråden Tråddödare forts....