Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-11 20:38:08 följande:
    Fint nr...Nja... jag tror att om jag inte sitter någon timme och läser ikapp så hinner jag prata lite mer med er innan ajg lägger mig....Rose tipsade mig lite om att jag inte alltid behöver kappa igen men jag råkar vara ltie av ett kontrollfreak och vill itne missa något så jag läser och läser och läser och läser och läser och läser och läser..... Tillsist tycker jag att jag varit med er jättelänge men det tycker inte du.
    Ah, då får du läsa ikapp hur mycket du vill
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 21:03:41 följande:
    Hej khoshgeleVill du ha lite rolig-läsning blädra till igår kväll då jag och sedek fick fnatt. Tant Ena ( Velour ) agerade mormor så du får det säkert kul om du blädrar bak lite. ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Heheh, då får jag kalla dig Tant Pervo
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 21:35:04 följande:
    Tjoho!!!She's back!! Trodde du slutat för ikväll. Tnkte att det nog var dags för mig med men nu blir jag kvar en stund!
    Yes, jag blir inte så värst långvarig dock. Har upptäckt att Voddler är ganska kul
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 21:35:28 följande:
    Nämen tjena Tant Ena.Är glasögonen, hörapparaten, löständerna på plats? :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Yep, ready to bite
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 21:39:21 följande:
    V...?
    Precis! Det jag får ha med mig till den där öde ön. V som i Voddler!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 21:43:38 följande:
    Velour:Ska du lämna mig ensam? :(Vad är voddler för nåt? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Voddler är ett program man kan få gratis av Bredbandsbolaget. Man laddar ner det och kan kolla på gratisfilmer (även om vissa ändå kostar).
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 21:50:10 följande:
    Första åren gick det bra att bara vara vrak en dag per år men på senare år har jag inte kunnat riktig hålla mig till en dag. Det dyker upp vissa dagar då jag bara inte kan låta bli........:( Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men kämpa inte emot. Det är väl ingen större fara? Du får deppa ner dig hur mycket du vill dagarna innan och efter denna händelse. Det bästa är att släppa ut allting!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 21:52:59 följande:
    Jaha, vet du inte vad pirat bay är för nåt? :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Njae, jo, men jag vet inte riktigt hur den funkar. Men jag håller mig till Voddler eftersom den är helt laglig.
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 21:53:48 följande:
    Jaha! Så det är bara för bredbandsbolagsmänniskor! Pytt!
    Jag blev "inbjuden" av min syster som är medlem där Som medlem får man bjuda ett par personer helt gratis. Nåt erbjudande som det bolaget hade. Coolt va?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 21:56:50 följande:
    Det är inte att det är nåt fara bara det att jag har sönerna och maken och ta hänsyn till plus att jag inte riktig har berättat allt för honom. Han vet det viktigaste men inte detaljerna kring det hela och när jag så här nere så kommer han med sina frågor och jag oooooooooooooorkar inte svara på dom. Plus att det gör så förbannad mer ont i hjärtat för varje år som går.....:( Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )

Ajdå! Vet inte vad jag ska svara på det riktigt..

Annars håller jag helt och hållet med Midka, för du ska ju inte må sämre och sämre för varje år heller.

Svar på tråden Tråddödare forts....