Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-11 21:58:53 följande:
    Nej!Inte om du har mer tid för det än för oss!!!  *surar som värsta bittertant*Kan du titta på vilka filmer som helst?
    Jag har alltid tid för dig! Du är så sällsynt i den här tråden att när du väl är här så vill man stanna tiden och avnjuta ditt sällskap så länge det går{#lang_emotions_heart}

Attans! Nu måste jag avslöja nackdelarna med Voddler. Nej, alla filmer finns inte med tyvärr och även om Voddler skryter med att det har gratisfilmer så finns det många intressanta filmer som man måste betala för att se. Tyvärr. Men det gör inte så mycket då väldigt många intressanta filmer också är just gratis
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 22:01:54 följande:
    Nej... poängen är att man ska må lika eller lite bättre per år, så att säga...Vårdcentralen brukar kunna erbjuda bra stöd i form av kurator o liknande.
    Ok, om jag ska vara ärlig så tyckte jag inte att VC-kuratorn var mycket att hänga i granen. Jag sökte hjälp och fick det, men hon satt mest där och tittade på klockan. Man kände sig ungefär lika hjälplös efter som innan. Dock var jag så stark så jag kunde själv ta mig upp på fötter igen.

Finns det annat hjälp man kan söka? Psykolog av nåt slag kanske?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 22:03:05 följande:
    Jag gick i terapi två hela år, deras lösning är att jag ska glömma det hela och gå vidare med mitt liv men jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte glömma min älskade Arezo. Jag vet mitt fel då får jag skylla mig själv att jag mår piss men vad ska jag göra??????Glömma att hon fanns? Glömma hur hon blev till? Glömma den perioden i mitt liv? * VÄGRAR * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hmmm...jag förstår att du inte vill glömma. Men kanske kan du träffa någon som är proffs nog att åtminstone hjälpa dig hantera händelsen som du går igenom varje år. Att du inte behöver glömma, men bara se på det på annat sätt och därmed kunna hantera det så att du inte ska behöva må så dåligt.
  • Velour

Hallå alla! Kolla vilket inlägg jag fick i min gästbok!!

• Velour
    Roses skrev 2010-02-11 22:22:41 följande:
    Men du kan väl stanna kvar ett tag till iallafall? Vad ska du göra när du loggar ut?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-11 22:22:51 följande:
    ska gå och lägga mig, men damn, vilka smarta, empatiska, starka personer det hänger i den här tråden!vi är den bästa flocken (visst var det så Midka?)!gonattkramar på er!
    {#lang_emotions_kiss} 

Kram och godnatt på dig!
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 22:23:47 följande:
    Öhö??Visste inte att du blivit en sån radikaliranier!!
    Ja, det var nytt. Hon måste ha hittat nåt gammalt inlägg från mig och reagerat på det NU
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 22:26:03 följande:
    Har sagt alldeles för mycket Velour. Vissa saker jag har skrivit här inne har jag inte ens sagt till maken. Är så förstörd för tillfället så jag är rädd att jag kommer skriva ännu mera detaljer och det har jag aldrig gjort under dom här 12åren. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag förstår. Du gör det du känns bäst för dig. Helst hade jag velat ha dig kvar en stund till, men om det inte känns bra för dig så respekterar jag det.

/Tant Ena
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 22:30:14 följande:
    Har du mött på henne tidigare?
    Nej, det är ju det som är så konstigt. Jag kommer absolut inte ihåg om jag någonsin har diskuterat nåt med människan.

Men OK, vi säger att jag blir hemskickad till Iran för att jag diskutera nåt på FL som hon tog illa upp av. Alla svenskar som tyckte som mig då? Vart ska de bli hemskickade?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 22:30:18 följande:
    Det är väl det du behöver! Få ur dig allt.. ju längre du går och bär på det ju sämre mår du bara. Vilket du redan konstaterat att du gör.. så ös på nu när du ändå håller på, vi kan se till att dina inlägg blir bortplockade sen om du tycker att du sagt för mycket. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag ville säga det jag med, men tänkte att jag kanske skulle sätta press på henne. Skönt att du föreslog det
Svar på tråden Tråddödare forts....