Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-14 20:50:25 följande:
    Hmmm.. om du kommer hit med glass så blir jag glad igen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag kan telepatisera till dig smaken av din favoritglass.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 20:53:27 följande:
    Kan inte jag få visa honom det.. snälla! *ber på mina bara knän* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det är ju han som bestämmer egentligen eftersom det är hans kropp...Men aja, jag ger mig. Jag brukar ändå inte vinna
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-14 20:58:07 följande:
    Jag vet. Han går redan på resursen så.... Nu är han på utredning så vi hoppas få lite mer svar. Kanske behöver vi minska tiden, kanske är det något annat som behövs vad vet jag.... På onsdag, på ondsdag, på onsdag.....
    Onsdag är en viktig dag! Håller tummarna för er
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 21:02:17 följande:
    Det verkar inte funka.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vilken är din favoritglass?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 21:03:31 följande:
    Så lät det inte i går.. du får väl vara bestämd männiksa. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ibland måste man väl inse fakta...
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-14 21:04:50 följande:
    Åh, nu börjar Roller blade; Amerikansk science fiction från 1986 på TV4Sci-fi Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Nördkramar
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-14 21:07:52 följande:
    * Går och röker. Ingen lyssnar på mig. * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Äh, vi alla brukar prata i mun på varann och ofta förbi varann
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 21:08:09 följande:
    Du får inte Vienetta för jag tycker inte att det är gott. Däremot ska du få så mycket mjukglass med chokladtopping du vill..

*bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......telepatiserar.........bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...mjukglass....choklaaaad...."
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-14 21:09:07 följande:
    Jag blandar lite så jag förstår att du blir förvirrad... ska bättra mig!Jag tror att det ena inte behöver utesluta det andra. Nog för att du inte behöver förklara allt för en iranier men å andra sidan kan andra kvinnor ge nya perspektiv. Ibland är det skönt att få vara bland de man inte behvöer förklara sig men ibland är det utvecklande att behöva sätta ord på sakre och ting för att det ska bli mer klart för mig själv varför jag gör som jag gör. (Rörigt?)Du är här och pratar med oss och jag är inte säker på att du alltid behöver förklara allt varje gång? Fiona, j hjärta a, isnogood, mandi och jag kommenterar de delar i livet som är allmängiltiga (som inte har med ursprung att göra) och då har det ingen betydelse vad du stoppar i maten eller vilken del i Iran du kommer ifrån. Då är det du som sätter gränsen för om det går att lyssna på våra tips och argument eller inte. Förstår du vad jag menar? Jag är inte ute efter att dömma och säga att det ena är rätt eller fel, bra eller dåligt. Jag menar bara att det är begränsande att stänga andra ute bara för att de inte tillhör min stam eller min ras. Dessutom på grund av att man måste förklara vissa delar för andra som är intresserade. Om jag ska psykologisera lite tror jag det handlar om helt andra saker och inte om man är iranier eller inte.
    Håller med. Jag är också intresserad av vad du tror handlar om
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-14 21:14:55 följande:
    Hmmm, måste fundera lite och jag väntar lite tills Roses har svarat...Vad tror du???
    Jag håller med dig. Sen tänkte jag på det jag skrev att jag aldrig kommer att ha sex (eller annan form av relation) med en arabisk (eller från Mellanöstern i övrigt). Men jag står fast vid min åsikt fortfarande, samtidigt som jag håller med dig.
Svar på tråden Tråddödare forts....