Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-16 21:35:19 följande:
    Slipper jag att paddla? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Om du sköter dig
  • Velour
    Hej Midka *vinkar*

Snart kan du också vara med och skriva
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-16 21:41:46 följande:
    Är Midka avstängd eller? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Ja, hon tänkte skicka mail till oss alla, men det tolkades som spam av FL så de stängde av henne igår kväll.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 21:41:32 följande:
    Tycker det var länge hon fick vara avstängd, förrut var det bara ett dygn om jag inte minns fel. HEJ MIDKA!! *vinkar jag oxå* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, hon är väl bara avstängd till kl. 22. eller nåt ikväll?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 21:45:11 följande:
    Antar att vi inte vågar berätta för honom vad vi bestämde igår, innan han bestämt sig för att följa med.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nja, även om Scratchy inte följer med så är jag helt säker på att Confiligere gör det
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 21:46:06 följande:
     Ja.. tisdag, juste det. Jag som är förvirrad när det gäller dagarna. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt

Mår magen bättre idag?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-16 21:48:16 följande:
    Om ni inte berättar vad ni bestämde igår så kommer jag garanterat inte att följa med... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Mandi ville gärna dela hytt med dig och då skrev jag att det får hon väl göra, för jag har tänkt dela hytt med Confiligere
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 21:49:57 följande:
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Inte utav nyfikenhet. Men en person vet bäst själv när något inte står rätt till. I många fall har de haft rätt och enda sättet att få reda på det har varit att snoka.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-16 21:50:15 följande:
    Alltså inte personen bakom Confligere irl. Himla tråkmåns... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Hur kan du??
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 21:51:23 följande:
    Nja.. har inte fått behålla någon mat idag. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Illa! Mår du något sånär OK ändå?
Svar på tråden Tråddödare forts....