Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-15 23:25:19 följande:
    Hahaha.. vågar inte ens tänka mig vilken bild du har av mig just nu. Meh.. jag är ju trött, orkar inte resa mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Sitter i din hästdräkt med digestive i ena handen och banan i den andra
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 23:27:39 följande:
    Jag måste logga ut guys. Dags att väcka mamma för nattmedicin och en liten macka.......Ha en underbar kväll/natt.Puss på er alla. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men sen då? Du kan väl komma tillbaka efter det?

Hoppas din mamma kryar på sig så snart
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 23:30:17 följande:
    Du skriver "Att jag har svårt för att förändra mig" Du är ju söt! Shit va gulligt.
    Vad menar du nu?

Fast jag frågade det, påstod inte.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 23:33:55 följande:
    Om jag ska vara ärlig och svara seriös så tänkte jag ringa Ka---- efter att ha väckt mamma. Tänkte fråga om han vill komma hit. Ja, jag är inte frisk jag vet. Ni behöver inte påpeka det för mig. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ok gumman. Om det känns bättre så, så gör det

Du är frisk och bra! Kram!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 23:34:41 följande:
    Ja, jag vet att du frågade det, och det var just det som var så gulligt. Att du trodde att jag skrivit ett ord som kan tolkas som att det är något negativt.
    Men det kan det ju, eller hur? Karaktärsfast behöver ju inte bara vara nåt bra. Nu menade jag inte att du menade nåt dåligt, utan jag fokuserade på själva ordet
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 23:36:37 följande:
    Det får Sedek göra, jag orkar inte tänka längre. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    He just did, så du kan vara lugn
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 23:37:36 följande:
    Schysst bild.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Yeeeehaaaaa!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 23:37:56 följande:
    Hehe, om jag lyckas komma ifrån detta så.....Du låter som en mamma som försöker säga till sitt barn" Men min lilla flicka du ÄR duktig och ÄR en snäll flicka " Puss på dig aziz. Ändra aldrig på dig. Du är bra som du är min alldeles egna Tant-Ena. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Min mammaroll tar nog över ibland

Du med gumman! Puss på dig!{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 23:41:07 följande:
    Karaktärsfast är en väldigt eftertraktad egenskap, är man det inte bör man tänka efter och vara angelägen om att bli det. Det är enkomt en bra egenskap Det bara såg så gulligt ut att du tänkte att det kanske kunde vara något dåligt.Okej men nu ger jag mig, måste sova, ska ut o köra i morgon.Godnatt godnatt

Kram och godnatt...och kör försiktigt imorgon..(ja, ja, kan inte låta bli)..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 23:41:33 följande:
    Roses på tal om bett.. här är några av mina kinks, saker jag tänder på är..VampyrismMaktspel där minst en av parterna agerar vampyr. Kyrkogårdsromantik, bett i halsen, m.m.BlodAtt tända på blodsutgjutelse/blodlek, t.ex. med knivar, krokar, kanyler, naglar, bett, etc. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Wow
Svar på tråden Tråddödare forts....