Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-16 23:59:35 följande:
    Mmmm.. eller tomatfolket.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad faan är tomatfolket? Är det så indianer kallas? RASSE!!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 00:02:19 följande:
    Men har vi automatsvar så kan vi umgås med andra med fysiskt istället.. *känner mig smart* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, jättesmart! Ska nog fixa automatsvar jag med då!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-17 00:02:14 följande:
    Jag kanske yrar. Aziz jag tror jag loggar ut. Har blivit "hotat" tre gånger idag...."suck" ( En av killarna hotade idag med att ringa till maken och berätta allt ) :( .Mitt liv känns som berg och dalbana för tillfället. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Det var ju inte bra! Riktigt dumt om han faktiskt gjorde så{#lang_emotions_yell}

Men ta hand om dig och din mor nu och ta det lite lugnt..

Kram!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 00:07:22 följande:
    Ja.. jag vill inte att tomatfolket ska komma här och invadera vårt land. Men än så länge så har jag bara sett en och han kan ju inte vara så svår att jaga ur landet.. Drygar mig.. kan Vellan kan jag..följ pilen och du ska se sanningen..  l l l\/Tomatfolket = eget påhitt.. kallar inte indianerna för tomatfolket. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 00:09:17 följande:
    Mmmm.. jag måste bara hitta någon först som jag kan umgås med fysiskt.. annars är det ju ingen mening. Så jag fattar inte varför grabbarna har det, de kanske umgås med sig själva..fysiskt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Eller med varandra{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-17 00:09:47 följande:
    Jadu, han tycker han "hjälper" mig. Nej, måste gå. Skulle ha väckt henne för en halvtimme sen. Gonatt Aziz. Mandi: Gonatt & sov gott. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ok!

Ha det så bra vännen. Godnatt och kram
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 00:17:21 följande:
    Vet inte vilket jag föredrar.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Oh c'mon! Med varandra! Det knäcker! Jag undrar bara vem som hamnar i underläge. Scratchy är karateproffs och Sedek är bodybuilder..tufft läge liksom.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-17 00:24:07 följande:
    För att vara petnoga så passar jag inte i feminin plural... i och för sig nära eftersom jag är animat, men ändå... maskulin singular räcker väl för mig... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Kan du fråga Scratchy vad animat betyder?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 00:29:18 följande:
    Sedek skulle kanske vinna på sin styrka men Scratchy kanske har en smidigthet som gör att han kan överlista Sedek.. spännande, vi får arrangera en match och se vem som vinner. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, biffen mot katten Vilken show!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 00:33:59 följande:
    Ett automatsvar antar jag.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja och den är inställd på "Ignorera Velour"
Svar på tråden Tråddödare forts....