Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-16 22:07:02 följande:
    Men om du hela tiden ska gå i ett förhållande och vara orolig för att din partner ska vara otrogen, misstro honom så fort det är något eller inte lita på honom. Vad är det då för mening med det förhållandet? Du mår ju bara dåligt själv genom att hela tiden gå runt och vara orolig. Bättre att tänka att den dagen smällen kommer så fine, då tar vi den då. Jag vet inte, för mig är tilliten bland det vitkigaste i ett förhållande, utan den så kan det vara. Jag skulle inte kunna leva med någon som inte litade på mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, det är ju den som inte kan lita som mår sämst, inget snack om saken. Ibland behöver man lite hjälp på traven att komma ur de ramarna. Men det betyder inte att partnern ska tåla vadsomhelst och hur mycket som helst heller
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-16 22:09:19 följande:
    Jag skulle ha svårt att acceptera att han snokade eftersom jag i princip aldrig har någon hemlighet som inte skulle tålas att prata om. Fråga så svara jag eller visar mobil, dator, almanacka... men att snoka i hemlighet... nja.Lite som S-mannen skrev... jag ser inte att man ska behöva ha någon hemlighet. Om sin historia - ja, men inte om det som händer nu.
    Absolut, öppenhet är A och O. Och tiden och tålamod brukar oftast visa att man har varit öppen och utan hemligheter
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-16 22:14:14 följande:
    Jag gör som Fiona ikväll, säger hej och godnatt..Är så fruktansvärt trött så jag ska sova tidigt. Dessutom måste jag gå upp tidigt, extra tidigt, okristligt tidigt. Men mötet jag ska på är grymt intressant så jag tänker vakna med ett glatt hjärta. (Ni noterar väl?)Scratchy:Vill så gärna säga att ni har fel om sömnen och komma med det rätta svaret, få känna mig viktig och behövd, men jag kan ju inte ljuga... Kör på som du gör. Jag fattade fel först, därav min rekommendation.Godnatt på er
    Aaaw! Sov gott och ha en bra dag imorgon. Kram och godnatt
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-16 22:15:15 följande:
    Inget, men de har ju varit tillsammans sen de var typ fem, så de behöver veta hur det är att vara singel. Och de gillar det inte, därför går de tillbaka... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Men hur många gånger måste de prova på att vara singel och om singellivet är så tråkigt, varför tar de pauser?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-16 23:33:44 följande:
    Scratch: Får jag fråga dig om en sak? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Fråga mig så kan jag svara istället för honom
  • Velour

Den här har Sedek redan visat, men den är sååååå värd att upprepa

">

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 23:36:06 följande:
    Fan vad jobbig du är.. fick ju scrolla jäääätte mycket. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du är inte den första som kallar mig "jobbig" Get used to it babe (det har jag också gjort)
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-16 23:40:20 följande:
    Hej aziz, nu när jag ska gå?* Fan Velour, hade låtit bli och kolla på klippen från 22 bahman. Får inte stopp på mina tårar * Snälla, snälla. snälla säg att han INTE ÄR arab/mellanöster?! Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nu hänger jag inte med här...
  • Velour

Men Roses vännen...måste du titta på sånt?

Svar på tråden Tråddödare forts....