Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-17 00:37:37 följande:
    Mig oxå i så fall..Eller kanske alla utom Roses.. hmm.. har Sedek fått konkurrens Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vi får väl helt enkelt lära oss arabiska om vi ska få nån kontakt med grabben{#lang_emotions_laughing}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 00:50:48 följande:
    Aha.. det är det den är inställd på. Är du oxå trött ikväll? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du anar inte hur trött jag är
  • Velour

Har haft fullt upp idag och ska ha fullt upp imorgon också..

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 00:54:24 följande:
    Jo, kan nog göra det.. jag har samma sovtider som du.. Vet visserligen inte när du går upp, men vi har ju barn i samma ålder så.. jag gissar. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, trött blir man
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 00:55:26 följande:
    Såg att du skulle på föreläsning. Jag har bara vart hos min psykolog, annars har det varit lugnt. Som alltid.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Grupparbete först och sen möte med SD

Hoppas det gick bra hos psykologen!
  • Velour

Nähä du Mandi. Man kanske skulle gå och lägga sig. Vad tycker du?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 01:05:28 följande:
    Fullspräckt i morron då. Jodå, det gick bra. Ja, det är väl dax att komma i säng.. är så trött så ögonen är som springor bara. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Skönt att veta

Men då säger vi så! Tack för ikväll och sov gott! Kram
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-17 02:13:36 följande:
    Animat betyder grammatiskt att ordet syftar på något med en själ, till exempel människor och djur. Motsatsen är inanimat och är då saker som inte har någon själ till exempel stolar och hus. Och det påverkar genus i arabiska eftersom man inte har något maskulint plural på animata saker.Ja, om både Sedek och jag ska med på kryssningen tar jag gärna en match mot honom. Förlorar gör den som hamnar i vattnet... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Tack för förklaringen babe!

Ser fram emot fighten
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 09:45:41 följande:
    (Ja, jag håller på att läsa ikapp nästan 100 sidor!)Är hemma och jobbar då sonen kräktes tidigt imorse, tror dock han har öroninflammation och att kräket beror på det, han har haft 39 graders feber sedan igår. Har fått tid till läkare i eftermiddag åtminstone, hoppas han får medicin som hjälper. Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Men är han sjuk IGEN? Stackars liten
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 10:00:19 följande:
    Jag blir åksjuk i alla transportmedel, men det går att tänka bort för det mesta, särskilt om man har kul! Jahapp, jag får se längre fram hur vår ekonomi ser ut, om jag har råd att åka till Stockholm både i vår och i augusti... Om sambon får jobb så går det säkert bra, annars har jag svårt att slänga ut några tusen bara sådär. Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Men kommer det att kosta några tusen?
Svar på tråden Tråddödare forts....