Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-16 00:36:20 följande:
    Vi få se till att han få sparken, så han har tid med oss igen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Lugn, lugn..tänk långsiktligt. Får han sparken kommer han inte att ha råd till kryssningen. Tålamod är en dygd
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 00:43:26 följande:
    Oh nej.. vad tråkigt. Mycket feber eller? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ungefär. Runt 39 grader.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 00:44:19 följande:
    Ahhh.. du är smart du. Frågan är om han kommer vilja/våga följa med.. jag känner mig liiite tveksam. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jo, det ville han faktiskt förut, men då var det pengaproblemen som ställde till det eftersom han inte hade jobb. Nu får vi hoppas att det ordnar sig. Annars kan han ju åka med Midka om Midka ska åka bil
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 00:56:15 följande:
    Men han har ju snackat om att han bor i Göteborg, gör han inte det eller är det bara jag som läst fel. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jo, det gör han..eller i en av Göteborgs kranskommuner. Och då kan det bli lite dyrt med både transport till Stockholm och själva färjekostnaderna.

Fast det kanske inte var därför du undrade om han bor i Göteborg
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 01:07:26 följande:
    Men Midka bodde ju ovanför stockholm. Känner mig förvirrad. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nej, nej. Midka är uppvuxen nånstans i närheten av Stockholm (kommer inte ihåg var) men bor nu nånstans vid Uddevalla
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 01:24:57 följande:
    Eller kanske inte.. sorry, jag tänkte fel. Glöm det.. hoppas inte Scratchy ser detta. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du ger honom många tillfällen att tracka dig

Uddevalla ligger nånstans vid Nordpolen

Nä, men om Midka ska åka bil och Scratchy inte har råd med annan transport kunde de ju åka tillsammans. Förut när det var tal om att mötas hos Midka, hade jag problem med transport och då föreslog Midka att nån kunde plocka upp mig på väg till henne. På nåt sätt kom Sedek med in i bilden, men tur att det inte blir så. Vi hade nog aldrig kommit fram 
Svar på tråden Tråddödare forts....