Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 01:37:21 följande:
    Japp, jag bjuder honom verkligen på både det ena och det andra. Haha.. vadå skulle bilen gått sönder eller? Fast det är nästan ett billigare alternativ att träffas hos henne, sen på en båt är det lätt att man kommer ifrån varandra och så kan man inte prata som man kanske hade velat. jag vet inte.. alla verkar vilja åka båt så. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, bilen skulle nog gått sönder av den anledningen att vi nog skulle ha tjafsat så till den grad att vi skulle krockat

Fast det beror på, det att det blir billigare att vara hos Midka. Vissa dagar är det skitdyrt med transport. Och Roses sa att man ibland kan få en hytt för hundra kronor. Bussresan upp till Sthlm är inte så mycket, så hela resan med buss och färja skulle bli billigare för mig även om man räknar med mat och sånt inuti själva färjan.

Ja, det kanske skulle bli en liten splittring i gruppen jämfört med om vi hade varit hemma hos någon...men..men...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 01:43:56 följande:
    Hahaha.. är du hungrig eller? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det där är som porr för mig
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 01:46:49 följande:
    Haha.. trodde ni skulle "pumpa" sönder den. Ja, ja.. det blir som det blir. Måste gå och lägga mig vännen, fick så ont i magen och mår illa. Sen ska jag upp tidigt i morron, det är ju pratdax igen. Vi ses i morron vännen!!Natti, sov så gott, puss och kram och allt det där!! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hehhe..snuskis..

Ajdå! Hoppas du blir bättre tills imorgon samt att det går bra med pratstunden

Puss, kram och godnatt!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-16 01:52:49 följande:
    Mmmm.. när det gäller Sedek kan man inte lita på honom ett dugg. Det var nog banenen så det släpper nog snart igen, tar ett piller så släpper det onda i alla fall.PUSS!!!!! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt

{#lang_emotions_kiss}

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-16 08:56:25 följande:
    *Bild på pizza*Gammal härsknad ost med fett som stelnat och sockret ur osten har krypit upp och lagt sig på toppen. Korven är rutten och luktar värren än 2 veckor gammal öppnad kattmat och brödet är hårt o torrt. Pizzan är kall.Usch, vem vill äta nått sånt?
    Jag vill äta sånt såklart! Pizza...mmmm....akhkh (homer-dregel)
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-16 09:05:02 följande:
    Resan inställd - fast på kontoret idag IGEN...Vad ska jag göra nu vad ska jag göra nu vad ska jag göra nu vad gör jag nuuuuuu....Har ni sett denna:
    " target="_blank">

Den var bra! Det bästa var ploppljudet just när det sprack
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-16 09:10:49 följande:
    Det här är mitt klipp:
    " target="_blank">

Made it myselfellerÄra vare Gud i höjden, denna har jag gjort i slöjden
    Har du verkligen gjort det?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-16 09:34:03 följande:
    Gomorron guys :)Kom till jobbet tidigare idag eftersom en snäll person körde mig hit och han börjar jobba kl 09:00 så jag har varit här sen 15 i 9 och jag börjar 10. Har druckit si så där 2 liter kaffe så jag är piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigg.Så hur är det med er då? Jag kanske åker bort nån dag och då kommer ni få va ifred. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Så du kommer verkligen att åka bort till slut?
Svar på tråden Tråddödare forts....