Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-23 19:28:09 följande:
    en 3:a på 70 kvadrat. behöööööööver hus! ja, jag skulle kunna tänka mig att ha båda 2:orna här så man fick ett helt våningsplan!
    A just det! Hur går det med husletandet?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-23 19:29:31 följande:
    tur att du har ett par dagar kvar då!nope, inte ett dugg. underbart.
    Jaoo!

Heheh, ska inte de vara klara till nästa vecka?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-23 19:35:49 följande:
    Var det ett kärnvapenkrig som höll på att bryta ut? I så fall ok.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahha, något ännu viktigare faktiskt. Min son hade skyhög feber och mådde riktigt dåligt Och sen en vän som kände sig rätt nere.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-23 19:39:13 följande:
    egentligen. jo.men jag är ledig.
    I know Jätteskönt! Men ska du sitta på söndag och rätta eller?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-23 19:52:48 följande:
    haha, räknade just hur många böcker som står kvar i vardagsrummet efter att många har förpassats till andra hyllor i andra rum.gissa hur många som står här nu?
    300!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 20:12:41 följande:
    Grrr, jeansjävlarna passar inte  Fattas typ en tum för att kunna knäppa dem men de har inte den storleken  Så nu får vi se vad det blir för klädsel... Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Nääe! Vad synd! Tänker du skicka tillbaks dem?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-23 20:15:25 följande:
    ja, det blir nog så. har alltid söndagsångest ändå, så...
    Ah, Ok..Men nu får du säkert Sedek på dig angående att jobba på en söndag
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 20:19:52 följande:
    Ja, tänker inte låta dem ge mig dåligt samvete här hemma iallafall Ska ändå ut och shoppa med en barndomsvän på söndag, men det är ju efter den himla after worken... Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Jamen vad bra! Fixa ett par byxor lite snabbt innan afterworken så fixar du annat på söndagsshoppingen
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 20:20:29 följande:
    Men hur är det med lilleman egentligen? Fick han inte antibiotika, har det inte givit någon effekt alls? Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Nja, inte riktigt. Han har haft feber väldigt länge nu, men förhoppningsvis ger antibiotikan effekt kanske fr.o.m. imorgon. Idag har han dock haft lägre feber än igår då han låg över 39 grader om han inte fick Alvedon. Idag har han legat på 38,5 utan Alvedon, så jag tror att han är på bättringsvägen.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-23 20:22:23 följande:
    427!
    Och då är det de som är kvar... Försöker du komma med i Guinnes Rekordbok?
Svar på tråden Tråddödare forts....