Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-23 22:52:04 följande:
    Det verkar ju vara på väg åt rätt håll, hoppas han kryar på sig kvickt nu! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Tack Men visst är det riktigt jobbigt att se ens lille sjuk? Det gör faktiskt lite ont i hjärtat..
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 23:05:39 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/Pennkjol Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Men, en sån kjol kan du väl inte oroa dig för? Trodde det skulle vara värsta kortkorta, ungefär lika kort som hotpants eller nåt

Men snyggt är det. Take it take it!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 23:06:07 följande:
    Du visste säkert, men inte vad det kallades, eller hur? Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Ja, faktiskt. Har sån kjol själv
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 23:24:39 följande:
    Du, det kan jag faktiskt ha ibland. Är jag bortbjuden kan jag fantisera i veckor innan om vad jag ska ha på mig. Så som jag håller på inför fredagen nu Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Det är grymt. Borde inspireras av dig lite mer. Så som jag är blir det nästan alltid så att jag bestämmer mig i sista sekund och så står jag där sönderstressad och sur på hela världen för att jag inte hade vett nog att tänka igenom det i god tid innan

Men så det kanske blir kjolen? Vad ska du göra med byxorna du beställde?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-23 23:36:19 följande:
    Det är för att Jha lätt blir frusen om sin rumpa.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahah, jag har aldrig föreställt mig Jha's rumpa Inte i fruset tillstånd iallafall.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 23:37:58 följande:
    Men du ska se hur sur jag kan bli om jag inte valt kläder innan. Fråga min sambo hur många gånger han sett mig vräka ut hela innehållet i min garderob för att hitta just DEN tröjan jag ville ha! Byxorna åker i retur! Hade inte riktigt plats för dem i budgeten och sedan såg jag att det fanns ett annat par som verkar vara rätt stl men ännu billigare Eller så struntar jag i dem ett tag till och tar tag i träningen istället för att äta guacamole med tortillachips femton gånger i veckan Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Yup, det är en sån stress man blir galen av. Undrar om sånt är vanligare bland tjejer{#lang_emotions_dreamer}

Ok, alltså blir det bort med byxorna och börja med träningen. Häftigt.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 23:39:47 följande:
    Nej, nu ska jag sova, puss på er och kom gärna med tips på klädsel en vanlig arbetsdag som ska avrundas med bowling och förhoppningsvis nattklubb! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Jag tänker iaf inte uttala mig för jag är helt fel person för detta

Men - nerd hugs!! Och sov gott.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-23 23:40:24 följande:
    Sån är jag oxå.. så kul att planera eller så vandra jag runt i varenda butik som finns och så försöker jag hitta något nytt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Tycker du det? Att det är kul att planera för vad du ska ha på dig? Jag tycker att det är bland de jobbigaste projekten som jag måste genomlida

Hmm..det är nog också därför jag beslutar mig i sista sekund..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-23 23:47:32 följande:
    Har du inte.. det gör jag, hela tiden. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Bara för det så fick du mig att också göra det{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Tråddödare forts....