Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-23 20:23:25 följande:
    hjälper inte penicillinet?
    Förhoppningsvis med början imorgon. Han började med penicillinet igår och som jag fått veta tar det ett par dagar innan det börjar få effekt.
  • Velour

Men nu måste jag återvända till tortyren igen. Skittråkiiiiigt, men det måste göras! Kram på er och gör inget jag inte skulle göra - vilket innefattar en jävla massa

• Velour

Fasen vad synd att jag missade Midka, Roses o co!

• Velour
    Scratchy skrev 2010-02-23 22:05:30 följande:
    Hur var det man sa mycket snö men ingen ficklampa på finska? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Svarannen påå smsenn, kanske?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-23 22:11:35 följande:
    Jag fryser.. *gör upp en eld på parkettgolvet* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Man kanske borde göra en liten grop i golvet för såna tillfällen så man kan elda lite.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-23 22:24:08 följande:
    Tror du man får det? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du kan ju alltid försöka{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-23 22:33:34 följande:
    *s* vet inte om jag vågar, grannen under kanske inte blir så glad då. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men en liten grop bara. Och du kan ju alltid bjuda in grannen på en stor kopp varm choklad/kaffe så blir h*n glad Man kan alltid muta, du vet{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-23 22:41:24 följande:
    Haha.. ja, accepterar de att sonen åker inlines inne så fixar de kanske en brasa oxå. Tanten under är så pratglad så hon blir nog glad bara hon får prata lite. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jaså är hon det? Men vad trevligt då. Gillar pratglada människor och oftast råkar jag på dem i antingen bussen eller busskuren!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-23 22:48:54 följande:
    Problemet är att hon dyker alltid upp i trappan när man är på väg ut eller på väg in med massa tunga kassar eller liknande.. Ett tag trodde jag hon stod och tittade i tittögat så jag tog hissen ner, lite jobbigt att stå och prata en halvtimme när man är på väg någonstans.Folk börjar ofta prata med mig, när jag bodde i stockholm så var mitt ex så förvånad för han hade aldrig varit med om att folk började prata med honom så som dom gjorde med mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ok, just där håller jag med dig att det är jobbigt att ofta bli stoppad i trappuppgången, för man är ju i farten och ska nånstans.

Vet du, ge henne en heldag hos dig och snacka om allting mellan himmel och jord så tror jag att hon får sig en stor dos som räcker länge
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 22:50:45 följande:
    Tack för peppningen gumman, men det hinner jag inte. Men eftersom jag har SJUKT mycket kläder kan jag säkert komma på något minst lika bra. Funkar jeanskjol i pennmodell på bowling? Man visar ju inte hela härligheten iallafall? Eller det är lite väl tight kanske? Fullmåne mot kollegorna? Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Kram!

Ok, där fick du mig för jag har ingen aning om vad pennmodell är *pinsamt*
Svar på tråden Tråddödare forts....