Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-23 23:48:35 följande:
    Haha.. det är ju kul, men oftast ändrar jag mig ändå mååååånga gånger när jag väl står där och ska klä på mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hehehhe, brukar du shoppa ensam?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 13:21:07 följande:
    För män är tunnelseende normaltillståndet så vi hittar aldrig någonting. Därför vi inte bränner så mycket pengar på shopping... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Nä, inte när det gäller klädshopping. Men när det kommer till tekniska prylar så försvinner tunnelseendet omedelbart.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 13:31:59 följande:
    Tvärt om baby... det är då tunnelseendet är som värst... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Du menar då de inriktar sig BARA på de tekniska prylarna? Ja det håller jag verkligen med om.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 14:46:47 följande:
    Exakt! Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Men då bränner ni alltså också pengar på shopping, bara att ni hellre väljer andra varor än kläder.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-24 20:32:14 följande:
    Och nu var kräksjukan här... Lilleman har kräkts sedan han kom hem från dagis idag Han hann inte äta färdigt penicillinkuren mot öroninflammationen ens. Stackars unge, han har varit sjuk sedan den 16/1 med enstaka friskdagar då han varit helt frisk. Nu håller vi honom hemma tills han fått rören inopererade nästa vecka! Och sedan håller vi tummarna för att han slipper de eviga infektionerna!!!Jag vill verkligen inte ha sjukan, de gånger jag fått det har jag varit så dåligt så jag trott jag skulle behöva åka ambulans innan det äntligen vänt.Och rent själviskt är jag lite ledsen för jag har anordnat after work:en med jobbet och nu missar jag den, det är på fredag... Och på lördag skulle min barndomsbästis komma hit och sova över och vi skulle dricka vin och kolla Melodifestivalen. Jag hade behövt denna helgen eftersom jag har jobbat 8.30-18.30 i stort sett varje dag de senaste veckorna Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Men jisses! Sjukdom efter sjukdom! Vad sjutton är det här egentligen? Jag lider med er. Kram!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-24 21:02:13 följande:
    Kastar snart ut min skrivare genom fönstret.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Gör det! Så den fattar att man ska bete sig!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-24 21:08:18 följande:
    "Men det står ju schampo för fett hår, jag vill ha mot fett hår"... hassan, nån som minns
    Kan du tro att jag tänkte på EXAKT samma fras när jag läste Scratchys inlägg?

*high five*
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 21:10:51 följande:
    Japp... jag har förvirrat många stackars apoteksbiträden med den. Man kan tro att de hört det så många gånger att de är trötta på det, men det brukar ta ett tag för dem att fatta. Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Med flit eller?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 21:20:38 följande:
    Oj va spännande.Nu skriver jag 5+5.Var det någon som tänkte på 10? Shiiiiiiiiit va coolt!!! High five!!! Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Yaay! High five!! Kan du tro att jag faktiskt tänkte på 10?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 21:22:35 följande:
    Jag trivs bra som singel men just ikväll hade det varit helt okej med en flickvän... men nu har jag ju inte det så då får jag helt enkelt diska själv... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Ah, det förklarar ju varför du är lite tyken.
Svar på tråden Tråddödare forts....