Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

jfsebastian skrev 2010-03-08 00:09:13 följande:
    Allt som Dennis Lehane skrivit, Liftarens guide om du inte redan läst den. Dumskallarnas sammansvärjning också, John Connnollys Dark Angel.Det beror på vad du gillar.Trodde inte du gick igång på kurslitteratur så jag hoppade in. Sorry.
    På sätt och vis räddade du mig.
  • Velour

Nu ska jag gå och lägga mig så jag önskar er en god natt och hoppas att ni också får sova gott.

Kram!

• Velour

Är det inte lite dumt att den du har praktiskt taget kommit överens om att skriva B-uppsatsen med, går bakom din rygg och sällar sig till en annan grupp för att skriva B-uppsatsen med dem istället? Utan att ha sagt det till mig först?

Ja, jag vet att 2 personer är för få för att vår B-uppsats ska bli bra, men hon kunde ju åtminstone ha pratat med mig först om att hon överväger att joina en annan grupp!

Vuxna människor alltså!

• Velour
    Isnogood skrev 2010-03-08 17:27:12 följande:
    Tycker det just är i SÅDANA stunder som man upptäcker att vissa faktiskt inte ÄR vuxna...
    Presajsli.

Grejen är att jag egentligen blev grupplös eftersom jag inte fäster mig vid andra så mycket att de ids fråga mig om jag vill vara med i just deras grupp. Det är nackdelen av att umgås lite ytligt med de flesta i en klass. Alla trodde väl att jag redan hade en plats i nån grupp och bildade därför grupp med de som de alltid sitter med under lektionerna.
  • Velour

Förresten, var det rätt ordval, "ids fråga"?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-08 18:18:59 följande:
    Grejen är att jag inte vet exakta betydelsen av ids
  • Velour

Betyder det att dra sig för att göra nånting?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-08 18:23:31 följande:
    Och jag postade för fort.. hann inte skriva något. Ids = orka
    Ingen fara och tack
  • Velour

Ok, men då var det fel ordval. De andra tänkte väl inte på att jag var grupplös eftersom jag umgås och pratar med så många i klassen. Så den ena gruppen trodde att jag var med t.ex. den andra gruppen och tvärtom.

Aja, håller just nu på att höra av mig till några för att se om de har plats för mig Vilket dilemma!

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-08 18:40:41 följande:
    Nja, inte helt fel tycker jag inte. Varför skulle det vara det?
    För att det inte handlar om att ingen orkade ha mig med. Lite svårt att förklara läget i klassen.
Svar på tråden Tråddödare forts....