Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

jfsebastian skrev 2010-03-08 19:28:35 följande:
    Inte ens Life of Brian?
    Life of Brian och Holy Grail (tror jag det hette) är riktigt roliga filmer. Kan inte säga vilken som är roligast.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-08 19:55:26 följande:
    Nej, men det var inte heller någon som ansträngde sig för att kolla om du hade någon grupp.Strunt samma, hoppas du hittar en grupp.
    Det märks inte om man inte sitter helt ensam.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-08 19:56:55 följande:
    Kan inte komma ihåg om jag har sett den.. Holy Grail, är det i den dom ska stena en kvinna?
    Tror att den handlade om att de skulle hitta nån sak och i jakten på den råkade de ut för diverse dilemman.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-08 19:58:44 följande:
    Gokväll gott folk ;)Hur är det med er ikväll? Mandi: Mår du bättre?Jfsebastian: Ser att du fortfarande lyser grönt. Good, fortsätt så. ;)Velour: Hur går det aziz? Kommit nåt vart med pluggandet?
    Hejhej!

Ja, jag pluggade lite igår och det känns bättre nu. Hur är det själv?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-08 20:09:11 följande:
    Duktig flicka. Fortsätt så så ska det nog fixa sig ska du se......* Låter som värsta tanten * Jo, det är bra här med. Storpojken och gubben har kastat ut mig från vardagsrummet så jag får snällt sitta här i arbetsrummet. * Hänger läpp * Dom har 4 hotell från gårdagens röstning som dom ska ta till final och välja en och jag får inte va med. Storkillen fick ur sig " Mamma, du gnäller för mycket du får inte va med och rösta. Jag och pappa ska vara domare. " :( Känner mig utfryst. Om nåt är så är lillskiten stor också då blir det 3 mot en. Stackars, stackars mig. Puss? Kram? * Ber snällt *
    Du kan ju tänka såhär, att det var du som satt i timmar för att välja ut de som grabbarna sedan skulle rösta om. Så du har gjort din del. Sitt bara bekvämt och slappna av så får grabbarna göra sista jobbet

Puss och kram!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-08 20:14:42 följande:
    Hehe.. fick denna av min kusin..Elva människor hängde i ett rep under en helikopter, tio män och en kvinna.Repet var inte starkt nog för att hålla dom allihopa så de bestämde att en var tvungen att släppa tag för annars skulle de alla falla ner.De kunde inte bestämma vem som skulle bli tvungen att släppa taget förrän kvinnan höll ett gripande tal.Hon sa:- Jag släpper frivilligt repet för att jag är kvinna och van vid att offra mig för make och barn och för män i allmänhet utan att få något tillbaka.När hon avslutade sitt tal började alla tio män applodera..
    Ja, så kan det gå om man inte tänker riktigt noga!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-08 20:30:47 följande:
    Måste kolla om det är den jag tänker på. Jag såg Stig Larssons film i helgen, den var bra.
    Stig Larsson vet jag tyvärr inte vem det är. Jag bor i Sverige men har knappt nån koll på svenska skådisar och regissörer{#lang_emotions_embarassed}
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-08 20:57:15 följande:
    God kväll på er!Hur är det?(Bortsett från att det är fittig, jäkla bajsmars...)
    God kväll!

Jotack, det är väl OK. Men är det nåt särskilt med mars?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-08 21:30:49 följande:
    "Flickan som lekte med elden" tex...
    Känner inte till...*pinsamt*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-08 21:39:00 följande:
    Stig Larsson är en författare som har skrivit en massa böcker, 3 av dom har blivit film. Bra filmer..
    Där ser man, en författare till och med.
Svar på tråden Tråddödare forts....