Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-09 17:42:46 följande:
    Det är vi väl alla? Hej aziz.Allt väl?
    Självklart. Fast jag är minst smygrasse (inte storleksmässigt)

Tack, det är bättre idag. Jag hoppas att det är bra med dig, familjen och mor din
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-09 18:01:20 följande:
    Hehe Hörru, läs bakom-nigab trådet. Försöker du döda mig? BRB
    Men du tar åt dig för mycket. Du vet ju vad jag tycker om den religionen. Tycker inte att jag behöver säga exakt det jag tänker, det räcker med att jag skrev att Zoroastrismen var först och inspirerade de andra. Det betyder att de inte ska komma och tro att de är unika av något slag

Puss?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-09 18:14:20 följande:
    Hej på er I dag kom byggjobbarna hit o gjorde stickprov för att kolla fukthalten, var ingen som höre av sig men tydligen så var det ok för fläkten är borta så nu kan man faktiskt höra vad man tänker...däremot så är allt det som dom tog bort fortfarande borttaget och skivan framför diskbänken är inte lika hög som trägolvet...ska bli himla intressant o veta om och i så fall VAD och framförallt NÄR detta ska åtgärdas... Skönt o bli av med oljudet...men jag bor ju fortfarande på en byggarbetsplats...
    Skönt för öronen. Men ska de vara så slöa?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-09 18:20:11 följande:
    Men gumman i en tråd där nån skriver jävel till en "helig" profet. ( Strunt samma vad jag tycker om religion ) Och en annan ( Inte TSW utan nån annan )under hela diskussionen trodde att Irans statsspråk var arabiska och därför tyckte att det var onödigt att jag&du tyckte att arabiskan skulle bort från Iran så ska man inte skriva en sån sak. Det är möjligt att folk då tolkar det fel och verkligen tror att Islam är en ren kopia av zartoshti. Sen är jag tröööööööööööööööööööööööööött som en överkörd katt, kan va det också. Puss aziz. Ska börja laga mat, är hungrig också. Ska få i mig lite protein, nikotin, koffein sen kommer jag tillbax.
    Jag förstod inte det första du skrev om jävel till helig profet.

Ja, jag vet vad vissa tror om Iran och språket. Ja, ja..ingen copycat då'ra. Fast lite. Dualismen, slaget mellan det goda och det onda, himlen och helvetet är ju direktkopia från Z

Trött? Dags för ett nytt spa. Och den här gången ska jag följa med! Ska vara hedersgäst.

Ses senare!
  • Velour

Hahaha Isse! Vilket svar du gav där Skitbra!

• Velour
    jfsebastian skrev 2010-03-09 19:43:26 följande:
    Hej babes( eller skulle jag skriva bitches?)Livet är lite bättre idag.SolJobbintervjuMat i magenTränat spinningGenerell kram, bara sådär
    Babe går bra..

Skönt. Härligt. Intressant. Gott. Duktigt. Kram!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-09 20:33:14 följande:
    Jaa, de kanske inte är så knda för att vara snabba... Bitch går bra för mig
    Du får hota dem lite
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-09 20:35:51 följande:
    Godafton Skickar ett generellt hej till alla, jag har en megatenta i morgon och jag fattar fortfarande inte vad det handlar om... nästan... försöker fokusera på lite annat här i kväll än just FL.Ni bara distraherar mig så jag loggar ut på en gång Puss!
    Som Sebbe sa, bryt ett ben!
  • Velour
    jfsebastian skrev 2010-03-09 20:44:20 följande:
    Babylicious
    Gick in på din sida och kollade lite. Minns inte om jag har varit hos dig nån gång. Intressant

Hur gammal (eller ung) är du? Eller måste jag fråga i din gb/inbox för att få svar?
Svar på tråden Tråddödare forts....