Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-08 21:41:01 följande:
    Män som hatar kvinnor... Velour, tror du hört talas om dem.
    Jaaa, äntligen. DEN har jag hört talas om!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-08 21:43:33 följande:
    Tänkte säga god natt, ska gräva ner mig bland alla täckena o kuddarna o lägga mig o läsa en stund, ha det så bra
    Men vad mysigt

Godnatt, ha det så gott och sov så gott också. Kram!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-08 21:48:11 följande:
    Mars är värst, november är bara illa. Vårdepp... grinar i bilen så fort jag tänker på någon olycka mm och mår allmänt piss.Jag skrattar och tycker saker är kul men så fort jag blir ensam är jag låg.Så fort det börjat bli april så är det bättre. Konstigt. Vissa år har jag glömt att det är pissigmars men så plötsligt mår jag botten och efter ett tag fattar jag att det blivit mars.... Så är det. Bara härda ut till april. Lyckos mig så vet jag att det har ett slut och det gör det lättare!
    Men vännen. Om det känns bättre så kan vi sitta och deppa ihop Idag har jag också varit ledsen och är det fortfarande.

Men snart så, då blir det fart på dig igen. Och mig med förhoppningsvis. Sen är det tråddödartäff!! Yay!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-08 21:59:56 följande:
    Jag ger mig jag med....Läser och argumenterar i jäkla abort trådar så jag blir bara irriterad av människor med ....... intelig.....Tågen rullar som sagt fortfarande här....Nu har jag dock kommit på att min astma medicin är slut så det kan vara en bidragande orsak... så.... vänta bara! Jag är snart tillbaka mer än en timme åt gången!!!kram!!!
    Ta hand om dig babe!

Kram
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-08 22:19:12 följande:
    Dom är bra alla 3, såg den sista i helgen.. blev så lycklig när jag såg den på konusm så jag var tvungen att köpa den.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-08 22:34:53 följande:
    Jag uttryckte mig lite klantigt i en religionstråd och inlägget blev stämplat som rasistiskt Jag, rasist liksom, den tanken är lite komisk Men i ärlighetens namn så uttryckte jag mig lite tokigt, kunde framställt min fråga på ett bättre sätt faktiskt.
    Ja, det vet vi alla att du åtminstone är en smygrasse{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-08 22:43:00 följande:
    Okej people, nu har jag läst ikapp och gör ett snabbt inhopp.Ur språklådan, Velour & Co: www.synonymer.se/ Att idas något eller att orka/förmå sig göra något är sak samma. "Jag ids inte". Boktipsen: Vill läsa Stieg Larsson-trilogin, men blir alltid så anti när något blir hypat. (Om inte jag är den som hypar såklart ) T.ex. såg jag inte Titanic förrän säkert sju år efter premiären Ett dilemma, men jag får väl låta det vara nåt år så kan jag upptäcka det sedan Boktipset från min bokcirkel är att läsa Väggen av Marlene Haushofer. Den var mycket intressant, även om jag aldrig själv hade valt ut den. Inom tre veckor ska vi ha läst en annan bok men jag har glömt vad den heter, så jag får väl sätta fart och leta fram den nu! Midka: Hoppas du mår bättre snart! Tråkigt med vårdepp, jag tycker november är hemskast. Men tätt följd av mars ja. Men jag kan få sommarångest i juli när man känner att sommaren knapp har börjat men att den ändå är på väg att ta slut. Jag borde nog bo i mer tempererat klimat helt enkelt Fast vi har haft underbart vårväder i flera dagar här, så jag klagar inte alls just nu! Imorogn bitti åker jag till Göteborg med jobbet så jag vet inte hur pass mycket fritid jag får. Men om jag hinner ska jag kika in till er imorgon också Ha det bäst trådisar! Nördkram!
    Älskar jag dina sammanfattningar eller älskar jag dina sammanfattningar?{#lang_emotions_cool}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-09 15:31:53 följande:
    Vilken dag.. vet inte vad jag har för känsla i kroppen just nu, känner mig omtumlad. Konstiga saker har hänt i dag som jag inte alls väntade mig.Ska gå och diska, försöka vädra hjärnan. Vi ses sen!
    Hmm...vet inte om det är illa eller inte..Hoppas iaf att du mår bra
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-09 17:34:55 följande:
    Bra det, men du får ingen förrän tidigast imorgon kväll eftersom jag inte har tillgång till dator ikväll. Hoppas ni har det bra, solen skiner här i Göteborg!
    Ok, jag har väl inget val än att snällt vänta till imorgon kväll

Solen skiner här också. Visst är det härligt?

Ha det nu så trevligt på ert fina hotell!
Svar på tråden Tråddödare forts....