Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-10 00:01:49 följande:
    Vaddå övertyga? Jag vet att du står på min sida gumman. Det har bara inte varit min dag idag. Enda trevliga händelsen var min hotell-bokning nu. Kände att jag måste logga in och göra bokningen så jag får en trevlig slut på dan.
    Bra gumman

Jag hoppas att morgondagen bjuder på fler trevliga händelser. Godnatt och sov gott. Puss och kram
  • Velour

Tjoho! Jag hamnade i den gruppen som jag önskade att jag skulle hamna i
    Så det är en bra känsla.

Sen har jag en dålig känsla eftersom jag förstörde något fint som hände för ett par kvällar sedan

• Velour
    Roses skrev 2010-03-10 12:50:11 följande:
    Good for u aziz angående gruppen. Se, allt ordnar sig. Puss. Är det klasskompisen du pratar om eller är det nån/nåt annat du pratar om? Ska viska en liiiiiiiiiiten hemlighet......................................Kil lar brukar ge efter vad som heeeeeeelst med lite fjäsk. När det gäller killar är ingeeeeeenting omöjligt. Har fått världens bästa låt i mailen. Har du hört den? Helt underbar låt och röst. Notera att han sitter på en motorcykel mitt i en gata utan mikrofon och röstförvrängare. Har på högsta volym här på jobbet.....stackars dom andra.
    ">

" target="_blank">

Vad duktig han var och skönt fint sådär. Så fint med killar som spelar gitarr.

Nej, inte klasskompisen..men men..jag har alltid en tendens att förstöra när väl nånting fint händer mig. Det är väl min lott i livet
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 12:56:59 följande:
    * Hänger läpp * Måste logga ut. Dags och jobba. :pHa en fortsat underbar dag. C u. Puss & kram.
    Puss och kram
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-10 17:27:57 följande:
    Hej på er!Hoppas allt är bra. Jag har det bra så jag är nöjd!!Var är Fiona? Hoppas hon kommer tillbaka snart...
    Hejsan! Skönt att du mår bra. Jag hörde faktiskt av mig till Fiona för några dagar sedan tror jag att det var. Fick dock inget svar tillbaka. Hon har väl inte riktigt orkat vara inne eller så orkar hon helt enkelt inte svara.

Vi får hoppas att hon tar igen sig och kommer tillbaka så snart som möjligt.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 18:27:39 följande:
    Som sagt om det är en kille inblandad kan man alltid fixa till det med lite fjäsk. ;)
    Jo, men det är så patetiskt. Man känner ju att man sänker sig jättemycket och den känslan hatar jag.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 18:35:43 följande:
    Äh, det är ju han som viker sig. Varför ska du känna så för?
    Jag och han har stor respekt för varandra egentligen så för mig handlar det inte om att få honom att vika sig och så. Men jag har aldrig gillat att fjäska för någon. Det är antingen eller för mig
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 18:41:13 följande:
    Om jag ska vara allvarlig så kan jag säga så här:Om det är nån du vill ha seriös förhållande med så tänk efter om han är värd att lägga tid på. Är han det så kan du väl prata med honom och förklara vad som gick snett?! Är det nån du vill ha kul med så vad spelar det för roll vad han tycker om dig efteråt? Du vill ha lite kul så fjäska till dig hans tycke igen ha kul sen vad han tycker om dig efteråt är väl hans belastning/problem?!Men som sagt är det den första kategorin så kanske inte fjäsk är det rätta sättet att närma sig. Måste tänka på att alla inte är lika bortskämda som lilla moi när det gäller killar och lika ( kallhjärtat ). Har faktisk blivit mycket bättre sen jag gifte mig men jag har varit helt omöjlig.....
    Jag förstår vad du menar, men jag blev bara överraskad över den plötsliga vändningen i vår relation och blev lite rädd så jag förstörde det helt enkelt. Annars var det riktigt häftigt det som skedde{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 18:42:46 följande:
    Que? Vaddå antingen eller? Antingen älskar/gillar han dig som du är eller Adjö?!
    Jag vet inte riktigt, utan jag vet bara att det känns patetiskt att fjäska för någon man har skrämt iväg.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 18:53:27 följande:
    Aha, men om du berättar allt från början så kan jag formulera mig bättre. Hmmm...är han ivägskrämd så finns det tyvärr inte mycket att göra åt om han inte ångrar sig själv och vänder om. Hade det bara gällt nåt litet så har jag inga problem med fjäsk. När jag vill be någon göra nåt så vet nästan alla att dom kommer göra det till slut. Jag kan skrika åt gubben ibland när jag inte orkar med och höra honom, det kan gälla vissa kvällar när alla 3 springer, skriker och enligt dom själva leker med varandra. Kan skrika åt honom och få ur mig en massa dumheter sen när barnen har lagt sig kan jag gå fram till honom och ge honom en puss....lite fjäsk så fixar det sig.  Men en ivägskrämd karl är tyvärr slut. Möjligen om han fick i sig lite Velour-kött innan han blev skrämd?! Då kan det hända att han vänder om om Velour-köttet väger tyngre än det som fick honom att bli skrämd. Hängde du med? ;)Har tränat i en timme så jag har överskottsenergi...märks det?
    Heheh!

Ja, du verkar på topp just nu och det gillar jag!
Svar på tråden Tråddödare forts....