Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-10 19:05:32 följande:
    Hehehehehhehehehehhhehehhehhhe. Kolla denna. Gud, så taskiga föräldrar.
    ">

" target="_blank">

Da-amn!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 19:05:32 följande:
    Hehehehehhehehehehhhehehhehhhe. Kolla denna. Gud, så taskiga föräldrar.
    ">

" target="_blank">

Omg, den var underbar!!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 19:14:31 följande:
    Men hörru, vart försvann du? Du måste se detta. Skrattar så jag snart måste byta kläder. Och sen säger ni att mina fördomar är obefogade? Kolla i slutet.....så nice.
    ">

" target="_blank">

Bad bad boy!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 19:34:33 följande:
    Jag har skrattat ihjäl mig med klippet. Det var den med ungen som grät eller hur? Det ligger/sitter i våra gener...redan när vi är bebis så gråter vi.....Ska skicka den till alla jag känner. Aziz, kolla ( 1:an norr-väst )    C u
    Nej, det var bebisen som somnade där han satt

Jag såg 1:an
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-10 19:48:35 följande:
    Vad kul!! Ska läsa i tråden och se om jag hittar svar på vad du förstört, annars krävs det ett inbox!
    Ja, jag blev så glad att jag t.o.m. blev tacksam{#lang_emotions_dreamer}

Angående inboxen...jag tror inte att jag är redo för det än..
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 19:52:54 följande:
    Vad roligt!!!och vad tråkigt att nått gick sönder..., men om det var ämnat att hålla som kommer det laga sig så att säga
    Hej på dig du! Känner du dig nöjd efter ditt prov?

Ja, du har rätt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 20:29:59 följande:
    Nä, ta det lugnt med Mandi o inboxen. Ett steg i taget så ska ni nog komma överens.
    Hahaha! Jag har hittills inboxbombat Mandi så det räcker och blir över, så jag troooor att vi är lite överens
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 20:31:42 följande:
    Jaa, tackar som frågar, det gick faktiskt bra. Jag var riktigt nervös och spänd innan men det "känns" bra faktiskt. Blir förvånad om jag får underkänt, ska nog klara mig. Tyvärr tar det 6 veckor innan man får besked... Proven rättas i Skottland.
    Jaså, i Skottland rättas de? Intressant Klart du klarar dig. Du har ju visat här hur din knopp funkar och vi är ett par som är mäkta imponerade!

Det är lustigt att föreställa mig dig som nervös och spänd Du är ju lugnet själv!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-10 20:34:18 följande:
    Det förstår jag..fast tacksam.. men jag är glad för din skull! Ta det när och om du känner för det, jag kommer vara lika nyfiken och vilja veta när det än blir.
    Hahah, tack

Och tack Hoppas du har haft en bra dag.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 20:42:38 följande:
    Det är bara en yttre bild jag lyckats ge er...I vanliga fall så..., jag var arg o sur på barnen i morse och blev aggressiv bakom ratten på väg till skolan. Inte likt mig. Sååå otroligt skönt nu när det är över!Universitetet är ju skottsktstkst eller hur det nu stavas
    Jag vet nu att du kan bli arg, jag lyckades ju med den en gång Borde jag bli orolig?{#lang_emotions_undecided}

Tja, skotskt låter ju också bra..
Svar på tråden Tråddödare forts....