Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-10 21:13:22 följande:
    Som tur är har vi inte haft någon sol eftersom jag glömde lillens solglasögon i min bil så jag tackar vädret idag!Synd att du missade den! Det gär så mycket nu när man kan sitta en liten stund och bara suga åt sig alla D-vitaminer!!Här kommer en syntetisk....
    Ah, inte kul att få sol i ögonen..

Ja, lite D-vitamin skulle inte skada faktiskt så jag tackar för solen{#lang_emotions_flower} Får se om det blir något solande i sommer. Gött att få lite färg som omväxling!
  • Velour

Hallöö! Tråden stängs ju den här månaden. Tror ni att vi hinner få 20.000 inlägg?

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 21:23:31 följande:
    Nu tar jag en liten paus, ska se en grej på tv och förbereda morgondagen lite. Ha det så gott så länge.*vinkar som drottning Silvia*
    Bara du inte förväntar dig röda mattan också

Ha det så kul!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-10 21:23:54 följande:
    Visst är den.. så tydlig oxå.
    Ja exakt!
  • Velour

Jag har med detta inlägg skrivit 5608 inlägg

• Velour
    Roses skrev 2010-03-10 22:04:51 följande:
    Velour
    ">

" target="_blank">

heheheheheheheDen här tror jag inte jag skickade va? Det var den här jag menade att det sitter i våra ( iraniers ) gener. Redan från när vi är bebis så tåler vi inte........ Har skrattat som en dåre här. Får över 20 klipp från youtube per vecka. Den här och fotbollsklippet är nog den bästa. Vad tyckte du om fotbollsklippet? Ska jag köra den i min propaganda tycker du?
    ">

" target="_blank">

Naaw vilken reaktion{#lang_emotions_heart} Ja, det ligger nog lite i våra gener. När jag var liten och hörde på azoon började jag lipa som fasen

Fotbollen var inte så farlig. Kör med "Arab on threadmill" Roligare!
Svar på tråden Tråddödare forts....