Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-10 23:20:56 följande:
    Exempel nr 1Man skriver ett inlägg som är så uttömmande och klarifierande att vidare kommentarer inte är nödvändiga. TS nöjer sig och tråden dör... Man går därifrån med sista inlägget efter att tråden stängs = man har dödat en tråd
    Fasen vad stolt man känner sig då
  • Velour

Den där Åsa Nisse och Multipappa har egentligen kvalificerat sig hundra gånger om

• Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:23:14 följande:
    Och när jag är trött som nu så svänger det knappast i formuöeringarna heller. Så man framstår kanske också som trögare och nördigare än vad man är (förhoppningsvis).
    Nörd? Jajamän, här är en till. Egentligen är vi flera stolta nördar i den här tråden

Jo, en regel vi har i tråden är att vi aldrig NÅGONSIN anmäler varandra till moderatorerna, vad det än gäller. Annars är det rött kort som gäller!
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:22:19 följande:
    Velour, då är jag kanske en tråddödare jag med För jag kan känna mig rejält socialt desperat i cybernatten så att jag skriver för mycket, för ärligt eller just för socialt desperat och inte är tillräckligt cool och spännande för att hålla tråden vid liv.
    Jippie!

Hej på dig!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 23:23:39 följande:
    Nej, jag måste ha missat något vesäntligt i din personlighet. Konstigt, jag som trodde jag var personlighetstypografsexpert och allt...
    Som en viss person sa till mig vid ett tillfälle: Babe, you ain't seen nothing yet{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:27:29 följande:
    Velour, aha. Då kanske det finns en del Aspergare och Besserwissrar här också? Jag menar inte att vara elak, bara analytisk. Och jag tror nog aldra kan bli väldigt odrägligt överlägsna om man eldat upp sig och vill förtydliga något som de andra uppenbarligen inte fattar
    Japp, här är vi en salig bunt Aspergerare, besserwissrar och nördar. Sedek t.ex. är den största av dem alla (vilken det är får du själv välja).

Är du analyserande och nörd? Bra, bra..berätta mer..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-10 23:27:30 följande:
    Äntligen klar med att rensa ur mitt skrivbord, alla papper är antagligen slängda eller insatta i en pärm.. *njuter av mitt helt plötsligt stora skrivbord*
    Dutti flicka{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 23:27:55 följande:
    Denna tråden är källan till all visdom i världen...Nu skulle Scratchy sett
    Scraaatchyyyyyyyyyyyyyyyy{#lang_emotions_cry}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 23:30:03 följande:
    Sa du det till en person...?
    Ja, nu sa jag ju det till dig, sötis..
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 23:32:20 följande:
    Störst kroppsmässigt ja, men de andra bitarna är nått som du och nykomlingen hittat på så det kan ni vara själva
    Gärna! Glömde lägga till Adhd också, biffen
Svar på tråden Tråddödare forts....