Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-10 22:06:52 följande:
    Och jag har gjort 1746 inlägg så jag tror jag är nummer 2 för tillfället. Slår inte dig i den här tråd men lovar att slå din rekord i nästa tråd.
    The war is on{#lang_emotions_djavulsk}
  • Velour

Fast Arab on threadmill är inte aggressiv, bara rolig..

• Velour
    Roses skrev 2010-03-10 22:11:41 följande:
    Jo, men fotbollen är på riktig. Det är det som gör det rolig/sorglig. Tänk att få stryk när man gör mål i tv. Ungen är underbar söt. ;) Sen Velour aziz vad var det för stavning? Är det svensk-modifierad eller? Det stavas ÁzAn. :p
    Jaha, azan..Orka skriva det sådär på det sättet
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 22:22:59 följande:
    Det är bara jag som har överskottsenergi. :pSka snart sitta och spela backgammon med gubben. Behöver lite fickpengar inför resan så det får bli och vinna över honom så jag kan samla på mig lite fickpengar. :p
    Ja, jag tror att du har mest energi ikväll Men vad kul med backgammon! Brukar du vinna?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 22:29:30 följande:
    VelourShit, kolla denna och jag som skryter om mig själv. WOW.
    ">

" target="_blank">

Coolt Magdans är så vackert. Varje gång säger jag till mig själv att börja dansa, men det blir aldrig av!!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 22:32:49 följande:
    Jepp. :p Trodde du jag skulle svara nåt annat kanske? :pGrejen är att pappa är galen i backgammon. Brukade ställa upp i tävlingar m.m och eftersom jag är äldsta barnet så lärde han mig spela när jag var runt 5-6år gammal. Har spelat sen dess. Brukar anklagas för att tas-migiram ( fuska ) så jag får oftast kasta tärningar i en kopp. Jag fuska?
    Hhahha, naturligtvis vinner du! Meh, inte ska man fuska! Man ska vinna fair{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 22:45:28 följande:
    Men jag fuskar inte. Kan ju inte hjälpa om jag får dubbelt flera gånger. Jag ska skriva in mig hos www.magdans.se/pages.asp?r_id=2508 jag har fått tips om angående magdans nu till höst. Dansen jag kan har jag lärt mig under åren, finns ingen teknik bakom det så nu tänker jag gå och lära mig som normala människor. ;) Vill du följa med?

Du, det vore grymt att följa med och lära sig lite grund teknik, men jag är pank som en kyrkråtta

Förhoppningsvis en annan gång (fast då är du väl färdigutbildad )
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-10 22:49:01 följande:
    I denna tråden.. inte illa. Hur vet man det, måste man räkna dom?
    Tryck på knappen "Visa endast" bredvid ditt nick och sen skrollar du högst upp nånstans vid Midkas TS och där visas det antal inlägg du har gjort
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 22:49:07 följande:
    Ha en fortsatt trevlig kväll aziz. V: Man vet alltid bäst själv inners inne. Puss. Önskar er alla andra en fortsatt trevlig kväll också.
    Godnatt och sov så gott. Och tack

Kram!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-10 22:50:54 följande:
    Om man ska trycka på visa endast och gå efter det som står där..
    Nyss när jag kollade låg du på 2119 inlägg.
Svar på tråden Tråddödare forts....