Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-10 23:47:30 följande:
    اما هرگز به زبان فارسی؟
    Vad gulligt av dig{#lang_emotions_kiss} Jo, med Roses ibland..
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:47:35 följande:
    Velour, vet du att man kan bli beroende av dina kommentarer? Du är bekräftande men framför allt känns det som du hittar huvuden på spikarna. Me like!
    *smickrad*
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:49:06 följande:
    Sedek, tja mänskliga relationer Velour, ooooo jag som fullkomligt ääälskar sociologi!! Men likhetsfeminister och postmodernister är så radikala och världsfrånvända att man kan skippa dom tycker jag.
    Tja, vad ska jag säga..jag har förträngt det mesta jag läst så jag kommer inte ens ihåg vem som var vad

Vilket område jobbar du inom?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 23:50:36 följande:
    TACK *tar åt mig och känner mig stolt så jag kan uthärda ytterligare några veckor på kattmat och majonäs*
    Hahah, menar du tonfisk? Ja, det luktar kattmat Men det är väldans gott. Särskilt tonfisk i tomatsås med fullkornspasta. YUM!
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:53:21 följande:
    Brottas med en hemsk hals.
    Är du också sjuk?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 23:53:41 följande:
    Eller hur! Hon är helt otrolig!
    {#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:54:23 följande:
    Velour, vården.
    Vill du säga vilken sorts tjänst du har?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 23:56:31 följande:
    Nej, ingen pasta, ajajajajaj!
    Men lite fullkornspasta har ingen blivit fet av. Inte jag iallafall. Du vet väl att hjärnan behöver en mängd kolhydrater *försöker lära näringsexperten*
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 00:00:46 följande:
    Behöver den inte! Efter en tid börjar hjärnan omvandla ketoner till energi. Se på mig, det går hur bra som helst!!!
    Aha, så du var ingen expert after all! Jag läste faktiskt nånstans att brist på kolydrater slöar ner hjärnan. Så det så! Ät nu, människa!
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-11 00:02:09 följande:
    Sedek, å jag och sambon gick upp mitt i natten igår för att vi var så sugna på just makrill! Det är ju en delikatess. Men såklart fick även katten smaka Vi tar den naturell med lite svartpeppar och sen gärna juice till. Tror det passar så bra för att C-vitaminen förbättrar järnupptaget. (Så man undrar ju varför tandkräm och juice smakar fel - måste ha att göra med att det ena är basiskt och det andra surt)?Velour, ja tyvärr. Fick ont i halsen igår och har försökt vila hela dan idag. Vill bli av med den rekordsnabbt! Är så hemskt att vara sänkt och slemmig. Blä! Vad jobbar du med förresten?
    Ajaj, då kan du joina Mandi som också kämpar med sjukdom.

Jag läser sociologi{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....