Sedek, tja mänskliga relationer Velour, ooooo jag som fullkomligt ääälskar sociologi!! Men likhetsfeminister och postmodernister är så radikala och världsfrånvända att man kan skippa dom tycker jag.
Tja, vad ska jag säga..jag har förträngt det mesta jag läst så jag kommer inte ens ihåg vem som var vad
Men lite fullkornspasta har ingen blivit fet av. Inte jag iallafall. Du vet väl att hjärnan behöver en mängd kolhydrater *försöker lära näringsexperten*
Sedek, å jag och sambon gick upp mitt i natten igår för att vi var så sugna på just makrill! Det är ju en delikatess. Men såklart fick även katten smaka Vi tar den naturell med lite svartpeppar och sen gärna juice till. Tror det passar så bra för att C-vitaminen förbättrar järnupptaget. (Så man undrar ju varför tandkräm och juice smakar fel - måste ha att göra med att det ena är basiskt och det andra surt)?Velour, ja tyvärr. Fick ont i halsen igår och har försökt vila hela dan idag. Vill bli av med den rekordsnabbt! Är så hemskt att vara sänkt och slemmig. Blä! Vad jobbar du med förresten?
Ajaj, då kan du joina Mandi som också kämpar med sjukdom.