Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Fiamedbarn skrev 2010-03-11 00:22:06 följande:
    Velour, jo det måste ju ha varit grundkursen typ. För vi har inte gått in på metod vad jag kommer ihåg. Vad vill du jobba med? Du behöver inte svara, men nu har du gjort mig så nyfiken!
    Haha, ingen fara. Vet du, jag vet inte exakt vad jag vill eller kommer att jobba med. Men det vore intressant med någon form av handläggarjobb.
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-11 00:23:34 följande:
    Velour, ja det kanske inte är så på alla program. På juristlinjen exempelvis är väl betygen otroligt viktiga för den framtida karriären.*fryser om fötterna*
    Jaså? Det var ju..intressant..

Vattenbad kanske hjälper? Lite varmt och mysigt för de frusna fötterna.
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-11 00:24:32 följande:
    Velour, du sa att du gillade mikrosociologi.
    A just det. Mikrosociologi handlar om sociologi på individnivå medan makrosociologi handlar om samhällsnivå. Naturligtvis tycker jag att individnivå är mer intressant. Det är roligare att läsa om samspelen mellan individer

Men vi har inte läst socialpsykologi eller psykologi alls. Socialpsykologin kommer nog på nivå 3.
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-11 00:26:29 följande:
    *Undrar om den stora och dyra kasslern i kylen blir fördärvad för att den här latmasken inte orkar laga mat utan bara köper kebab vareviga dag*
    Ni måste ha väldigt god kebab där ni bor, annars hade du orkat laga till kasslern
  • Velour

Men du, välkommen hit. Det har varit kul att ha diskuterat lite med dig, men jag är ofantligt trött. Sov för lite inatt, vaknade tidigt och har varit i skolan praktiskt taget hela dagen.

Godnatt nu och sov så gott

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 21:12:15 följande:
    Hej vännen
    Hej babe! Grattis till numret btw.

Japp, nr. 20.000 gäller innan tråden stängs!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 21:12:55 följande:
    Hehe, försökte köra blablablabla i google translate men det gick inte...
    Du försökte inte tillräckligt
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-11 21:14:26 följande:
    Du saknar S-mannen!HeJ!*vink*
    OM jag gör..

Hejsan svejsan. Hoppas du har haft en fin dag idag också! Själv sov jag länge, plockade upp sonen, åkte till Ikanohuset där vi röjde lite, kom hem, vilade en stund och pluggade fram tills nu.
Svar på tråden Tråddödare forts....