Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses, varför har du gjort så att man inte får se hela ditt ansikte? Det är ju bara vi som har tillgång till dina bilder, eller hur? Litar du inte på oss?

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 21:20:35 följande:
    Tack, ja, vi får slåss om saken
    Jag har aldrig varit med i en catfight förut (syskonslagsmål räknas inte). Men någon gång måste ju bli den första
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 21:20:36 följande:
    Nawwwwwwww, ger Velour en kyss. Vad är det gumman? Frustrerad? Kan börja med och skicka sexiga bilder igen om du vill.
    Det skulle inte hjälpa den här gången.

Men ge mig min kyss nu!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 21:24:04 följande:
    Hehe, började tänka på det och kom på att jag måste fråga. När man läser andras inlägg så läser man ju med sin egen dialekt. Och så tänkte jag på att du är skåning och försökte tänka mig in hur det låter när du skriver... Ja du vet, djupa funderingar så här på kvällen
    Jag gjorde också det när hon skrev att hon pratade på redig skånska. RRRReidig skeöånska.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 21:25:22 följande:
    Förutom J-hjärtar_A så vet jag inte hur ni andra ser ut och då får ni inte se hur jag ser ut heller. Så det så. Blir träffet av och jag följer med då får ni se hur jag ser ut. Glömde säga det Sedek: Din bildgalleri var lika tom för mig som biblioteket är för kvinnorna i Kabul.
    Vi vill inte outa oss här, utan vi alla känner till varandras utseende genom att ha varandra på Fb. Förutom Sedek och JhjärtarA som har outat sig här. Så det så.

Du är den enda som vi inte vet hur du ser ut förutom dina vackra ögon.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-11 21:26:26 följande:
    Jag har haft en bra dag! Vi ska flytta på jobbet så allt är i lätt kaos. Det känns helt i linje med mitt huvud så det är jättebra. All röra i huvet kan jag skylla på flytten! De har varnat om totalt snökaos i morgon men nu verkar det "bara" bli regn så jag kommer nog till jobbet ändå...
    Vadå flytta på jobbet? Ska ni alltså flytta till en annan byggnad? Hahah, tur att det hände nu då i och med din personliga rörighet

Jag tror inte att det kommer att bli någon mer snökaos, iaf inte som innan. Här har det börjat töa. ÄNTLIGEN!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 21:28:04 följande:
    Men ja, jag har riktigt grov malmeitiska enligt andra. En säljare från Örebro som vi hade innan, hon sade en gång "Om jag är av med dig på konferensen så är det bara att lyssna efter den bredaste skånskan som går i ett och så hittar jag dig"
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 21:30:01 följande:
    * Slänger Velour på sängen. Lägger mig på henne och.........titta på bilden. *Jag är urdålig på att knäppa upp BH med en hand så du kan väl va snäll och ta av den.
    Frestande...

Jag har ingen BH{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 21:32:48 följande:
    Men jag har inte facebook. Dumma er. Jag vill också se hur ni ser ut. * Hänger läpp * Tack aziz för komplimanget. Snällt. Såg du lillskiten? Han var en liten söt bebis som inte ens hade fyllt 1mån. Så underbar söt.
    Det får du göra, tids nog.

Ja, din son är otroligt söt Jag älskar när de är spädisar. Så små och ömtåliga.
Svar på tråden Tråddödare forts....