Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-11 21:34:08 följande:
    Japp, vi ska flytta ca 150 meter så det har blivit mycket städninga av papper för kort flytt....I övrigt är det mycket töigt här med så jag är bara glad om det regnar istället för snöar i morgon.
    Ahaa, kan tänka mig hur mycket papper som måste flyttas på. Jobbade själv ett tag som ekonomiassistent i kommunen och kontoret svämmade över av papper. Papper precis överallt.

Men när sa du att ni ska ha flyttat?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 21:35:12 följande:
    *Går iväg och dricker ett glas vatten*
    Är det dåligt?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-11 21:37:27 följande:
    Go natt på er!Ska fixa lite Irl... Hoppas ni gått över 19 000 inlägg tills imorgon så tar vi resten under helgen....
    Godnatt och sov gott!

Kram
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 21:39:31 följande:
    Det beror på hur man ser det...
    Och hur såg du på det då?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 21:42:21 följande:
    Ska du lägga ut bilder på dem nu också
    Det var inget svar på min fråga.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 21:43:37 följande:
    Mäh good. Då så. .........Äh f*n har aldrig kört cyber-sex med en tjej förut. Finns det verkligen inget annat jag kan uppmuntra dig med? Please?! Tårta?!
    Nu börjar det likna nåt här....

Jag har aldrig heller kört cybersex med en tjej, men nån gång måste ju bli första..
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 21:50:19 följande:
    Hehe. ;)Ät tårtan först. Är du fortfarande på dålig humör så får vi se vad vi kan hitta på nåt här. Har för övrigt bytt om till nattkläder vilket betyder att BH:n är off så du behöver inte tänka på det heller.
    Tårtan åt jag upp för längesen..

Så, vad var det du sa om nattkläder och BH?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 21:54:04 följande:
    Jag gick upp 16 kilo och har fortfarande 8 av dem kvar Är rätt nöjd med boobsen och rumpan, men magen kunde ju varit lite plattare
    Nice att du gick ner hälften. Jag gick ner mina sju kilon på ca. en vecka, men det var inte bra för då var boobsen fortfarande stora och buken ful. Idag är boobsen liiite mindre men buken är inte alls fin eftersom jag gjorde KS. Så nån platt buk lär jag aldrig få om jag inte plastikopererar mig, vilket jag nog aldrig kommer att ha råd med.

Rumpan min har jag inte reflekterat över, men nog ser de lite större ut eftersom mina höfter har blivit lite bredare.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 21:54:11 följande:
    Skryt lagom. Jag gick upp från 68 till 115.  Men söt var jag. Alla kallade mig för "Lucifer" efter cindrellas katt. Dom tyckte att jag var lika lat och självisk.
    Det var väl mest tur att jag inte gick upp så mycket eftersom jag inte har normal ämnesomsättning heller. På så sätt kunde jag gå ner mina sju kilon lättare än om jag hade gått upp lika mycket som t.ex. dig.

Du har ju normal vikt idag så du har ju mycket att skryta om och vara stolt över egentligen.
Svar på tråden Tråddödare forts....