Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-29 01:19:48 följande:
    Låter som homosexualitet "kommit ur garderoben".."egna rättigheter"..."befolkningen är för och emot dem"...
    Ja, men det är vinklat lite så faktiskt Den är mycket intressant
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:19:21 följande:
    Inte att man ska, men att man gör... din tolkning, dina konsekvenser...
    Ja och konsekvensen skrev jag ju; smeknamn mamma
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:24:44 följande:
    JhA: www.carolsolomonphd.com/web_pdfs/Transact.pdf Där är själva delen jag pratade om tydligt beskriven. Kan ge en hint om varför du kallas mamma...
    Nej inte mitt i natten när jag är sjuk, orkade läsa de två första sidorna. Men det är iallafall inget jag mår dåligt över, och eftersom jag redan har gått i terapi och min psykolog inte tyckte att det var något större problem om jag inte själv tyckte det var ett problem så är det nog lugnt ändå

Annars kanske ni får se upp, jag kanske ger er utegångsförbud allihop!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-29 02:23:10 följande:
    Puss! (Men bara till Vellan, ni andra håller er borta!!!)
    Men jag som ville ha en chans att snora ner dig.
  • Jagbyttenick

Isse: Jag berundrar dig som orkar ha gård säger jag bara. {#lang_emotions_cheers}

Ännu en förkyld dag med bara ett par timmars sömn Jaja, jag har "roat" mig med att rensa ur bland mina kläder. 7 st 60-literspåsar (stl mittemellan sopsäck och plastkasse) har jag fyllt. {#lang_emotions_surprised} Och då gjorde jag samma sak förra året och slängde då säkert ännu mer...
    Jaja, slipper kanske få utbrott på morgnarna för jag inte hittar det jag tänkte mig.
    Rensade även bland handväskorna, så nu har jag "bara" ca 10 st kvar
    Skorna kommer härnäst, men de orkar jag nog inte ta idag, måste ju prova och så då. Men där har jag väl 30 par att gå igenom...

Fast jag har upptäckt himla fina plagg som jag glömt bort att jag hade

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-29 18:45:25 följande:
    Det räcker inte att ha honom hemma. Det är jättefarligt hemma. Du måste i så fall ha honom i koppel, fast inte i köket. Och se för allt i världen till att han inte kommer åt några leksaker eller kan nudda någonting. Och mest av allt är det viktigt att du ger honom en stimulerande uppväxt...
    Fan Schratchy, du låter ju som du är redo att bli far {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-29 19:38:35 följande:
    Tänk dig Scratchy gå omkring med sitt barn i koppel! Jag har faktiskt sett ett liknande scenario i verkligheten (dock inte med Scratchy inblandat). Var i Ikanohuset då en mamma gick förbi mig med sin son i barnkoppel. Jag tror jag fnittrade så tårarna rann samtidigt som jag tyckte att det såg helt sjukt ut
    Jag har seriöst övervägt att skaffa ett sådant emellanåt men avstått för att det ser så löjligt ut
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-29 21:36:44 följande:
    Du bor på landet... inte ens i en liten stad kan man komma undan så billigt...
    Jag bor i Malmö
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-29 22:11:26 följande:
    Har du så låg hyra för en lägenhet med inglasad balkong?
    Ja fast tapeterna hänger i trasor och de fula plastgolven matchar ingenting
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-29 22:19:48 följande:
    Tänker de fixa det? Eller måste ni själva lägga ner en massa tid och pengar?
    Vi får betala oavsett vem som gör det. Sedan är det ju ett "sådant" område {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....