Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-17 11:53:20 följande:
    Att han kräks kan ju bero på febern, min son kräks alltid när han får lite högre feber.
    Japp, antingen det eller att inflammationen trycker på balansnerven, jag har råkat ut för båda delar själv förr.
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 11:51:46 följande:
    Men är han sjuk IGEN? Stackars liten
    Ja, jag tycker så synd om honom!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 11:52:40 följande:
    Men kommer det att kosta några tusen?
    Ja, om jag ska åka t o r från Malmö till Sthlm och sedan färjan plus mat osv så måste det ju bli några tusen kronor.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 11:53:53 följande:
    Jag tänkte faktiskt på det, att nu kan jag sälla mig till din skara Men det är kul, man känner sig lite mer vuxen.
    Välkommen till de präktiga vuxnas skara
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-17 11:55:01 följande:
    Fan jag hatar försäkringskassan.. de kan nog inte göra rätt varken första, andra eller tredje gången..
    Är det inte typsikt? Får du inga pengar eller?
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-17 12:19:51 följande:
    Det behöver inte kosta flera tusen. Biljetterna kan jag hitta för nån hundring beroende på vilken hytt-kategori ni vill ha. Själv kan jag inte va i C-hytt så får jag åksjuka och kräker hela vägen dit och tillbax så får min del får det bli B eller A men om det är några som vill/kan bo i en C-hytt så kostar det inte så mycket. Skulle va kul och åka bort med er.
    Jo men Malmö-Sthlm kostar en del, nu i augusti var den billigaste resan jag kunde hitta 800 kr t o r. plus förja och mat och dricka så får man ju räkna med minst tvåtusen.
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-17 12:21:13 följande:
    Mäh, har ni gått och lagt er? :p Jag har lunchrast och tänkte hälsa på er. Hoppas allt väl med er. Kram.
    Ja, jag gick faktiskt och lade mig med lilleman
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-17 16:46:34 följande:
    Äh, då har du köpt direkt från Sj.se eller hur? Om det nu blir en resa så kan du hitta billiga biljetter på följande sätt: www.tradera.com/Malmo-Kopenhamn-Stockholm-c3_... Eller så kan du köpa ( Ombokningsvärde ) vilket betyder att en person som har bokat en biljett och avbokat den har fått pengarna i form av tillgodokvitto. Dessa tillgodokvitto brukar säljas för 50% priset. Så säg att en resa skulle kosta för dig tur och retur 800kr, köper du en ombokningsvärde så kan den resan hamna på 400kr. Hängde du med? www.blocket.se/goteborg/Ombokningsbevis_50___... Vi kan vänta och se hur det blir med det hela. Hjälper gärna till och hitta det billigaste sättet för alla så att så många som möjligt kan följa med och inte backar på grund av ekonomin. Kram.
    Nej, den gången var det faktiskt med flyg, vilket jag helst tar eftersom jag lätt blir åksjuk.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 21:10:04 följande:
    Hahah, jag var ju där med killkompisen och han i sin tur hade med sig sina killkompisar varav den ena har jag precis blivit bekant med. Söt och pluggar historia i samma universitet. Så fick han för sig att jag skulle lära honom att laga persiska rätter Visst sa jag men blev skitnervös för jag har inte lagat någon persisk rätt sen ungefär fem år tillbaka. Snacka om att jag fick prestationsångest. Så, hur ska jag göra nu då? Jag har ju lovat honom det nu....
    Du får väl öva hemma först och lära honom sen
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 21:15:20 följande:
    Tänkte inte så långt Utan blev mer ställd där och sen helt blockerad i huvudet - vilket höll i sig tills du kom på den briljanta idén
    Jag är praktisk. Bara att fråga mig när det tar stopp
    Men själv är jag den som ger mig på att prova nya recept när jag ska ha gäster samma dag
Svar på tråden Tråddödare forts....