• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-08 22:03:41 följande:
    Vet inte om jag ska va ärlig men om jag ska svara ärlig så tycker jag också att överviktiga ska betala för två istället för att jag ska halva deras skinka i min ansikte men men det är känsliga ämne det där.
    Väldigt känsligt, men jag måste nog hålla med. Eftersom flygen inte är statliga, utan privata företag. I så fall får ju landstinget gå in och betala den delen som är överskutande så att säga. Eftersom fetma är en sjukdom som behandlas och bekostas av samhället i övrigt. Om man nu ska hitta en gyllende medelväg.

Det jag undar över i ditt inlägg är varför du ska halva skinkan just i ansiktet?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-08 22:07:01 följande:
    yup, long time ago!
    Oh dear!

*tar på mig min osynlighetsmantel en stund*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-08 22:06:39 följande:
    Ja, med tanke på din FB-bild
    Oh dear!

Den måste jag ändra snart. Ser ut som en förrymd mentalpatient där ju!

Varför har du ingen bild på dig på fejjan?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 22:11:54 följande:
    Därför att när jag sitter ner bredvid en som är överviktig så når mitt ansikte precis där deras rumpa tar slut och ryggen börjar.......Nej, fan nu är jag otrolig taskig. Bortse från det där skinkan i ansiktet meningen. Kan du svara på hårfärg/ögonfärg nu?
    har du frågat mig?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-08 22:13:11 följande:
    Har jag väl?
    Ja nej jag menar profilbild!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 22:16:38 följande:
    Ja. Hårfärg/ögonfärg tack.
    Blågröna ögon och jag tror hårfärgen heter mellanblond. Fast jag var rätt mörk i håret innan, när det var längre och mer av det...

Din tur!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-08 22:18:22 följande:
    Han är för slö! Jag svarade dig för några inlägg sen
    Puss på dig!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-08 22:20:02 följande:
    Och så är han säkert blond oxå..
    Nähäää

Du då, hår och ögonfärg?

Hörrududu, den där hästdräkten... vet inte vad jag ska säga. Blev helt stum. Tror inte den passar om jag ska vara ärlig. Men du kanske kan ha den nästa gång vi ska på bio, så jag ser dig bra?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 22:22:21 följande:
    Hmmmm.....ögonfärg: perfekt...hårfärg: man kan alltid raka. Har du inte sett bilden jag har i min bildgalleri?
    Jo men då hade du solbriller. Vart är bröllopsbilden?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 22:22:21 följande:
    Hmmmm.....ögonfärg: perfekt...hårfärg: man kan alltid raka. Har du inte sett bilden jag har i min bildgalleri?
    "man kan alltid raka"

Svar på tråden Tråddödare forts....